Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxzozie
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-09 09:55
Hallo,

Weet iemand hoe ik mijn iphone 13 pro weer kan laten printen op een brother mfc j1010dw.

Normaliter zoekt de iphone zelf de printer in het hetzelfde netwerk of router en geeft dit weer om vervolgens een keuze te maken wat en hoe je wil afdrukken.
Maar nu ziet het niets en als ik laat zoeken, zal het kijken naar een eerdere printer die in het netwerk gebruikt is, dan klik ik de brother aan en gaat vervolgens zoeken, het zoekt printerinformatie en valt dan weer terug in het zoekscherm.

Om te testen heb ik alles opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. De ipad of een iPhone se daarentegen kan wel printen op de brother. Dua aan de printerverbinding ligt het niet
Kan het liggen aan de versie 18.5 .?
In de airprint lijst van compatible printers staat deze wel vermeld en heeft het ook wel gedaan, en het enige wat ik kan bedenken is de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46
Het kan de iOS versie zijn, maar om dat zeker te weten zou je eigenlijk moeten testen met een tweede telefoon die ook iOS 18.5 draait. Ken je iemand anders die ook een recente iPhone heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxzozie
Ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxzozie
Ik heb iemand gevonden met iOS 18.5 en die kan wel printen.
Nu nog iemand vinden met een 13 pro 18.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:33
14 pro met 18.5 en Brother printer. Geen problemen. Reset je netwerk even, wellicht helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxzozie
Gaan we proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saxzozie
Ik ben erachter, het was de VPN van Norton 360.
Pagina: 1