Toon posts:

[Flash] Rechtsklikken disabled werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben tegen iets vreemds aangelopen en hopelijk heeft iemand hier antwoord op.

In flash kun je de rechter-muisknop uitschakelen. Dan staat er niet een hele rij met Forward, Quality, etc. Dat is te doen door de onderstaande code te gebruiken:
<param name=menu value=false>
<param name=quality value=high>

Deze code werkte tot vanochtend prima. Je kreeg als je op de rechtermuisknop drukte alleen " About Macromedia Flash Player 5" te zien. Maar als ik er nu op druk, komt het hele rijtje er gewoon te staan.
Omdat ik er vanuit ging dat ik een foutje had gemaakt ben ik eens gaan rondneuzen en kwam tot de ontdekking dat meerdere sites waar ik zeker van wist dat zei ook de rechter-muisknop geblokkeerd hadden, ook een rijtje kregen.

Hoe kan dit?? En heeft iemand hier al een oplossing voor?

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

hmm..daar weet ik nog niks vanaf? Welke versie van de plugin en welke browser/platform? Interesant..nog niets verder van gehoord van deze 'bug'

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Internet Explorer en Flash 5

Verwijderd

misschien heeft het met Internet Explorer 6 ofzow te maken jah ..... vreemd...
nog nooit van gehoord ieg.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Op maandag 17 september 2001 19:08 schreef joostjuh het volgende:

Hoe kan dit?? En heeft iemand hier al een oplossing voor?
Misschien heb je de Movie opnieuw ge-exporteerd, en heeft Flash daardoor de HTML overschreven. Even handmatig toevoegen dus.

Correct me if I'm wrong.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me nogal logisch dat het niet de standaard html code vanuit flash is. Ik maak alleen een *.swf en de *.html maak ik zelf in kladblok. Maar het probleem heb ik niet alleen. Er zijn meerdere sites die het voorheen niet hadden en nu wel weer. En er is verder niets veranderd aan de site.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op dinsdag 18 september 2001 10:40 schreef joostjuh het volgende:
Lijkt me nogal logisch dat het niet de standaard html code vanuit flash is. Ik maak alleen een *.swf en de *.html maak ik zelf in kladblok. Maar het probleem heb ik niet alleen. Er zijn meerdere sites die het voorheen niet hadden en nu wel weer. En er is verder niets veranderd aan de site.
Misschien dan toch je browser? Toevallig pas een upgrade gedaan :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Willem
Op dinsdag 18 september 2001 10:40 schreef joostjuh het volgende:
Sorry.. 't was een mogelijkheid. Altijd proberen alles uit te sluiten.

Misschien je player updaten?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens. Wel beetje wakker blijven hoor. Ik hoef toch geen link te plaatsen hier, dat mag niet. Dus opletten kan geen kwaad.
Nogmaals een kleine toelichting bij het probleem.

Voorheen werkte het, maar er is een verandering wellicht gekomen door Macromedia. Ik kon de rechtermuisknop niet gebruiken in IE 4,5,6. En nu opeens wel weer.
Het is geen gezeur van welke versie en ook niet de html-code, want dan mag je mij verklaren waarom het de ene dag wel werkt en de andere niet. :o

Ik heb het niet alleen bij mij nagekeken. Maar ook op andere computers.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op dinsdag 18 september 2001 11:00 schreef joostjuh het volgende:
Hallo jongens. Wel beetje wakker blijven hoor. Ik hoef toch geen link te plaatsen hier, dat mag niet. Dus opletten kan geen kwaad.

Voorheen werkte het, maar er is een verandering wellicht gekomen door Macromedia. Ik kon de rechtermuisknop niet gebruiken in IE 4,5,6. En nu opeens wel weer.
Het is geen gezeur van welke versie en ook niet de html-code, want dan mag je mij verklaren waarom het de ene dag wel werkt en de andere niet. :o

Ik heb het niet alleen bij mij nagekeken. Maar ook op andere computers.
Dan weet ik het ook niet, jammer..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Willem
Op dinsdag 18 september 2001 11:06 schreef OkkE het volgende:

Dan weet ik het ook niet, jammer..
Dan houdt het bij mij ook op vrees ik :(
sorry

Verwijderd

Topicstarter
;( nou ja, wel bedankt dan maar.
Verder zijn andere suggesties van harte welkom

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 18 september 2001 11:00 schreef joostjuh het volgende:

Voorheen werkte het, maar er is een verandering wellicht gekomen door Macromedia.
en zelf ook een beetje dimmen graag. Want ik heb ff gekeken, er is geen player update geweest van Macromedia (laatste versie is nog steeds 5,0,42,0) en aangezien niemand anders hier het probleem heeft denk ik toch echt dat je het bij je zelf moet zoeken. En anders zou ik graag _wel_ een link willen zien.

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry hoor. Ik word altijd chagrijnig van mensen die het probleem niet goed doorlezen en dan enigzins denken dat je achterlijk bent.
Maar het is alweer verholpen. Ik ben net naar de site gegaan en het werkt weer. Gelukkig....

Maar ik begrijp het nog steeds niet hoe het nou kan. Maar ja. Toch thnx voor de steun hierbij

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 01:54 schreef Daryath het volgende:
misschien heeft het met Internet Explorer 6 ofzow te maken jah ..... vreemd...
nog nooit van gehoord ieg.
ik heb explorer 6, en IE 6 herkend deze code ook, dus kan niet aan IE 6 liggen...
Pagina: 1