Google maakt Nest Aware-abonnement in Nederland tot 67…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46
Artikel: nieuws: Google maakt Nest Aware-abonnement in Nederland tot 67 procent duurder
Auteur: @arnoudwokke

Heeft Tweakers nagevraagd/opgezocht bij Google of dit ook zo het geval is voor België (of de rest van Europa) of is dit een prijsstijging die enkel doorgaat in Nederland (wat het artikel nu suggereert)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
@arnoudwokke
Graag feedback aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
volgens onderstaande reactie geld het ook voor België .

nieuws: Google maakt Nest Aware-abonnement in Nederland tot 67 procent duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:27

arnoudwokke

Redacteur
@Mortis__Rigor op moment van publicatie wist ik alleen van Nederland, niet van België. Ik had dat kunnen en moeten navragen, maar dat ben ik vergeten. Als ik dat had gedaan, had ik dat niet in dit artikel gezet. Doorgaans duurt het lang voordat er reactie komt en gezien het aantal tips (stuk of 20 binnen een kwartier) was dit een onderwerp waarvan lezers niet wilde dat ik het uren of, gezien het tijdstip, een dag zou laten liggen. Dat had dus een tweede artikel geweest, maar dat lijkt me inmiddels niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
Fair enough dat je er nu geen artikel meer aan gaat wijden (4-5 dagen na de feiten is best lang).

Het blijft echter spijtig dat het blijkbaar niet in jullie "way of working" zit om dit ook even op te zoeken/na te vragen. Dat is iets wat ik wel meer merk bij artikels (van meerdere auteurs). Er wordt heel dikwijls van uit gegaan dat alleen Nederlanders tot jullie doelpubliek behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 07:16
In België ook.
Nest Aware abonnement

Ik heb een Nest Aware abonnement voor mijn Nest hello Doorbell(bekabeld).
Deze komt ook op mijn schermen in huis.
(Google Nest Hub). + op de app.
Is er een alternatief voor deze opstelling dan.
Pagina: 1