Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Zo heet het ding nou eenmaal.djwice schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:34:
Artikel: video: Nothing’s eerste misser - Nothing Phone (3)
Auteur: @TradeMarkNL
Waarom staat 3 tussen haakjes in de titel, lijkt nu of je 3 artikelen geschreven hebt en dit het 3e deel is.
@Reinier Verder op staat ie juist zonder haakjes:
review: Nothing Phone 3 - Breken met succesrecepten
[ Voor 71% gewijzigd door djwice op 17-07-2025 08:41 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Zag ik ook, dat moet je dus melden in het typo-topic want de juiste naam is Phone (3).djwice schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:40:
@Reinier Verder op staat ie juist zonder haakjes:
Artikel: review: Nothing Phone 3 - Breken met succesrecepten
Auteur: @Dennis de Vries
Naar aanleiding van deze discussie is het handig om de auteur van de geschreven review er ook even bij te betrekken, want in het artikel wordt consequent de (3) geschreven als 3.
Auteur: @Dennis de Vries
Naar aanleiding van deze discussie is het handig om de auteur van de geschreven review er ook even bij te betrekken, want in het artikel wordt consequent de (3) geschreven als 3.
Als ik het goed heb, schrijven we de modelnamen in de titel precies zoals de fabrikant dat zelf ook doet, maar in de lopende tekst zoals onze stijlgids dat voorschrijft.
Ik tag eindredacteur @Marger even zodat hij me kan verbeteren (pun intended) indien ik er naast zit.
Ik tag eindredacteur @Marger even zodat hij me kan verbeteren (pun intended) indien ik er naast zit.
Dennis heeft het bijna juist. We nemen geen tekens als haakjes en uitroeptekens over in namen van fabrikanten en producten. De fout zat dus in het videoartikel en daar heb ik de haakjes alsnog verwijderd.
Wat een vreemde keuze! Plus, dat doen jullie dan niet consequent. Voorbeeldje: nieuws: Na tien jaar ontwikkelen zijn ASML's high-NA-euv-machines klaar voor ...
Waarom zou je productnamen foutief schrijven?
Waarom zou je productnamen foutief schrijven?
Is dit beleid tussentijds gewijzigd? Want bij de (1) werden de haakjes nog wel gebruikt: review: Nothing Phone (1) - Alsof het niets isMarger schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:18:
Dennis heeft het bijna juist. We nemen geen tekens als haakjes en uitroeptekens over in namen van fabrikanten en producten. De fout zat dus in het videoartikel en daar heb ik de haakjes alsnog verwijderd.
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 19-07-2025 07:10 ]
Ja, dat klopt. Je kunt inderdaad nog oude artikelen tegenkomen waar die haakjes nog in staan.
Je moet modelnamen gewoon schrijven zoals het hoort. Niet wat je zelf wilt als Tweakers zijnde.
Dit is een account.
Pagina: 1