They made me do it.
Op maandag 17 september 2001 19:07 schreef Cheatah het volgende:
Database Problemen, volgens code 55
* Gardocki is weer rustig
They made me do it.
Verwijderd
als ik code #55 krijg zie ik dat als een teken om maar es weer wat anders te gaan doen
Verwijderd
F5 F5 F5Op maandag 17 september 2001 19:09 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
/me is weer rustig
ja hoor: #55
smilies doen het ook niet allemaal
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
How many babies can a motherboard have?
1
| Code #55 - Database error |
Nog een page not found voor het posten..
Verwijderd
Had je #55 nou al?Op maandag 17 september 2001 19:47 schreef hdd het volgende:
[..]
Usericons staan niet aan
]Op maandag 17 september 2001 19:28 schreef Kertje het volgende:
get a life
als ik code #55 krijg zie ik dat als een teken om maar es weer wat anders te gaan doen
LOL
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Geeef het databeest maar wat koffie mischien gaat het dan wat beter
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Wat me opvalt is dat wanneer ik na een keer of 5 op refresh rammen na een Code #55 de pagina eindelijk verschijnt, dat dan alle smilies en dergelijke leeg zijn. Altijd!
Ik ben toch malle pietje niet!
Traag vertelde laatst dat er probs waren met de het swapgeheugen van Windows, niet goed geconfigd dus. Kees zou er mee aan de gang gaan.Op maandag 17 september 2001 20:43 schreef Da Joker het volgende:
Weet iemand al wat de oorzaak is dat arshia zo loopt te hikken ?
Windows???Op maandag 17 september 2001 21:05 schreef The Legend het volgende:
[..]
Traag vertelde laatst dat er probs waren met de het swapgeheugen van Windows, niet goed geconfigd dus. Kees zou er mee aan de gang gaan.
De islam kan uw vrijheid schaden
LOLOp maandag 17 september 2001 21:05 schreef The Legend het volgende:
[..]
Traag vertelde laatst dat er probs waren met de het swapgeheugen van Windows, niet goed geconfigd dus. Kees zou er mee aan de gang gaan.
die wouden niet dicht en nu heeft Arshia de griep
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
FreeBSD, tochOp maandag 17 september 2001 21:17 schreef rdgf het volgende:
[..]
Windows???
They made me do it.
Arshia draait nu geloof ik op FreeBSD ja.. De swap was laatst iets van 300 mb toen het de hele tijd fout ging?Op maandag 17 september 2001 21:28 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
FreeBSD, tochEn Kees had, geloof ik, de swap op 8GB gezet
correct me if i'm wrong
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ja ik weet het ook niet zeker maar dat zei Traag een tijd terug. Dit lijkt nog steeds op hetzelfde probleem dus vandaarOp maandag 17 september 2001 21:45 schreef bolk het volgende:
[..]
Arshia draait nu geloof ik op FreeBSD ja.. De swap was laatst iets van 300 mb toen het de hele tijd fout ging?
correct me if i'm wrong
[EDIT]
GoT lijkt weer wat sneller te gaan, T.net daarentegen uiterst traag
Verwijderd
En laat Windows lekker zelf die swapfile regelen!
tis geen windowsOp maandag 17 september 2001 22:02 schreef 007 het volgende:
Godverdomme!!! Echt nix doet het hier meer!!! Wat een klotezooi!!! Ja, geef me maar een waarschuwing!Ik krijg steeds andere fouten op GoT, en het kost me al een kwartier om hier te komen!
En laat Windows lekker zelf die swapfile regelen!
Altijd staat het forum klaar voor jullie.
En als het dan eindelijk gebeurt dat het niet werkt dan gaan jullie zeuren.
Betalen jullie voor de dienst die hiet aangeboden wordt ofzo.
Nee, ik heb nu eindelijk de kans om mijn kamer op te ruimen. (en mijn F5-toets bij te laten komen.
They made me do it.
Meer dan 1 is meer dan 100% belasting toch ? Dan is dat dus buiten de perken.Arshia 11 days, 1:11, 0 users, load averages: 2.57, 1.99, 2.06
dat klopt. Maar het is binnen de perken. Verleden keer stond hij op 120.00Op maandag 17 september 2001 22:11 schreef The Legend het volgende:
[..]
Meer dan 1 is meer dan 100% belasting toch ? Dan is dat dus buiten de perken.
They made me do it.
het is weer loos vandaag met tweakers, supertraag
PIII 800@804 Mhz
Hmmm, misschien moeten ze dan toch voorzichtig gaan denken aan uitbreiding van het serverparkOp maandag 17 september 2001 22:13 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
dat klopt. Maar het is binnen de perken. Verleden keer stond hij op 120.00Dit is "normaal"
Verwijderd
En wie gaat dat betalen?Op maandag 17 september 2001 22:25 schreef The Legend het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moeten ze dan toch voorzichtig gaan denken aan uitbreiding van het serverpark
ik heb nog wel een 486Op maandag 17 september 2001 22:26 schreef Cheatah het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen?
geintjûh
aaargh ik word gek... dan doet ie het weer niet, de volgende seconde weer wel
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
2. We doen er alles aan om het goed te krijgen
3. Schelden werkt meer averechts dan het goed doet
4. Wij willen ook wel meer webservers, databaseservers, switches, NICjes, loadbalancertjes erbij etc. etc. Maar dat kost nogal wat centjes en dat is nu niet echt beschikbaar...
Je kunt er van uit gaan dat wij er net zo hard van balen als jullie, zo niet harder.
Bericht hierboven
Volgens mij is het opgelostOp maandag 17 september 2001 22:11 schreef The Legend het volgende:
code:
1 Arshia 11 days, 1:11, 0 users, load averages: 2.57, 1.99, 2.06
Meer dan 1 is meer dan 100% belasting toch ? Dan is dat dus buiten de perken.
ik zie geen #55 meer en volgens de stats:
1
| Arshia 11 days, 12:25, 0 users, load averages: 0.48, 0.85, 0.77 |
als iedereen die geregd is nou 1 gulden overmaakt op een giro dan kan daar toch wel een servertje gekocht voor worden...Op maandag 17 september 2001 22:26 schreef Cheatah het volgende:
[..]
En wie gaat dat betalen?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Kom maar op met jullie rekening
How many babies can a motherboard have?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
1- Code 55
2- Page nog found
3- Topics laden half/helft smiley's niet zichtbaar
4- Traag
Heb hier een tijdje geleden ook al een topic over geopend waar maar 1 iemand van de crew op heeft gereageerd.
Er is nergens te vinden hoelang het nog gaat duren, iconen staan uit wat al mega lastig is en dat zou dus moeten helpen
Sorry maar begin het zo langzamerhand heeel vervelend te vinden, het is nu al bijna een maand aan de gang en nog steeds niet okay.
Verwijderd
Als je hier geen waarschuwing voor krijgt zorg ik er persoonlijk voor.Godverdomme!!! Echt nix doet het hier meer!!! Wat een klotezooi!!! Ja, geef me maar een waarschuwing! Ik krijg steeds andere fouten op GoT, en het kost me al een kwartier om hier te komen!
Storing is storing. Get a life.
Echter, een keertje de pagina opnieuw opvragen helpt meestal wel
Serverprobleempje op GoT?
I love watercooling
Waarom? Iedereen vloekt toch wel eens?Op dinsdag 18 september 2001 18:26 schreef ALepH het volgende:
[..]
Als je hier geen waarschuwing voor krijgt zorg ik er persoonlijk voor.
Storing is storing. Get a life.
Wat moeten ze dan in de notes zetten?
"Hij schreef gotverdomme"?
Verwijderd
Om een serverstoring ?Waarom? Iedereen vloekt toch wel eens?
Beetje ik-heb-geen-reet-te-doen-maar-ik-MOET-deze-site-op + ik-vloek-maar-wat-maar-hard.
Nope, dit is niet normaal. Vind jij dat wel dan?
Om 1x niet nee, maar wel als je hem 100x krijgt voordat je 1 topic in kanOp dinsdag 18 september 2001 18:33 schreef ALepH het volgende:
[..]
Om een serverstoring????? Beetje ik-heb-geen-reet-te-doen-maar-ik-MOET-deze-site-op + ik-vloek-maar-wat-gevoel.
Nope, dit is niet normaal. Vind jij?
Verwijderd
Het idee is dan toch doorgedrongen.
Effe niet tweakeren.
Is dat nou ZO extreem belangrijk?
Serverprobs zullen blijven voorkomen, maar om dan gelijk over de rooie te gaan op zo'n manier is overdreven.
Please, O vriendelijke en almachtige Amdins/Serverbeheerders, ik houd het niet meer uit, hebt Gij (admins&servers dus) mij dan helemaal verlaten?
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Onderin missen de helft van mijn smiley's
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt mij eigenlijk wel een goed idee om zoiets op te zetten. Het vervelende feit is dus dat er hier volgens mij errug veel users zitten die zoiets hebben van flikker ff een heel eind op.Op dinsdag 18 september 2001 11:53 schreef ReseTTim het volgende:
als iedereen die geregd is nou 1 gulden overmaakt op een giro dan kan daar toch wel een servertje gekocht voor worden...
haha op mij kunnen ze rekenen !, zou niet weten wat ik zonder GoT moet.Op dinsdag 18 september 2001 20:24 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk wel een goed idee om zoiets op te zetten. Het vervelende feit is dus dat er hier volgens mij errug veel users zitten die zoiets hebben van flikker ff een heel eind op.
Idd, ben de laatste tijd (lees : sinds ik kabel heb) best wel verslaafd geworden aan GoT en ben dus best wel bereid om voor een goede oplossing te betalenOp dinsdag 18 september 2001 20:26 schreef Devil_2000 het volgende:
haha op mij kunnen ze rekenen !, zou niet weten wat ik zonder GoT moet.
page cannot be displayed
code #55
witte pagina
pagina zonder topics
en ti's al heel lang zo bar... sorry dat ik het moet zeggen, maar ik heb een (whats-so-named) nog nooit een zogenaamde proffessionele site zovaak errors zien krijgen, dan is het dit, dan is het dat, als er nou wat aan gedaan word, nee er worden tussenmaatregelen genomen, totdat het fout gaat...
Volgens mij vergeet jij een klein beetje dat diegene die dit troepje draaiend houden vrijwilligers zijn (toch ?).Op dinsdag 18 september 2001 20:48 schreef Wesley het volgende:
ik stop met gotten, vandaag, morgen, misschien wel voor een lange tijd, al een paar uur
page cannot be displayed
code #55
witte pagina
pagina zonder topics
en ti's al heel lang zo bar... sorry dat ik het moet zeggen, maar ik heb een (whats-so-named) nog nooit een zogenaamde proffessionele site zovaak errors zien krijgen, dan is het dit, dan is het dat, als er nou wat aan gedaan word, nee er worden tussenmaatregelen genomen, totdat het fout gaat...
Plus het feit dat er soms problemen voorkomen waar je heel erg lang naar moet zoeken voordat je ze uberhaupt vind. Maar als jij denkt dat je het beter kan, waarom zeg je dat dan niet ?
Volgens mij zijn er al mensen geweest die server's aanboden ofzo, maar dan van Microsoft (MS SQL Server e.d.).Op dinsdag 18 september 2001 20:52 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Maar als jij denkt dat je het beter kan, waarom zeg je dat dan niet ?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Klopt, maar dan is dus de vraagOp dinsdag 18 september 2001 21:14 schreef jelmervos het volgende:
Volgens mij zijn er al mensen geweest die server's aanboden ofzo, maar dan van Microsoft (MS SQL Server e.d.).
a. heeft diegene alles wel legaal draaien ?
b. wat voor internetverbinding heeft diegene ?
c. hoe zeker is het dat in de toekomst diegene gaat zeuren over een mod functie of geld ?
(nu es ff kijken hoe lang ik erover zal doen om deze reply te posten, en dat ik hem weer mag bewonderen in de draad)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat heeft er natuurlijk niks mee te maken, want die server komt dan natuurlijk bij de andere in het rack te hangen.. Over punt c moet je gewoon goed afspraken maken, maar dat meot je zoweizo doen natuurlijk..Op dinsdag 18 september 2001 21:16 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is dus de vraag
a. heeft diegene alles wel legaal draaien ?
b. wat voor internetverbinding heeft diegene ?
c. hoe zeker is het dat in de toekomst diegene gaat zeuren over een mod functie of geld ?
Op het FOK! forum heb ik er minder last van.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Het is niet meer de te lage load. Het is in de avonduren duidelijk te veel load.Op woensdag 19 september 2001 01:11 schreef little_soundman het volgende:
Tijd om Grote Smurf weer eens wakker te schudden(Zou niet nodig moeten zijn met meer dan 1M pageviews per dag)
Verwijderd
Die moet in vredes naam toch wel een paar servertjes weten te krijgen. Een pagina met zoveel pageviews, met als HOOFDonderwerp computers en tweaken, die er ZO vaak uit ligt... onbegrijpelijk.
Kgeloof dat www.computeridee.nl de zaakjes nog beter voor elkaar heeft...
maar ja...,
ut zal wel weer op overmacht gegooit worden..
Klets geen onzin. Het loopt een paar dagen slecht in de avonduren en meteen wordt er geroepen dat het een grote puinzooi is, terwijl het drie maanden lang zonder problemen gedraaid heeft. Laat naar je kijken...Op woensdag 19 september 2001 08:52 schreef arjo_kamp het volgende:
Ik neem aan dat er een commercieel figuur loopt bij jullie?
Die moet in vredes naam toch wel een paar servertjes weten te krijgen. Een pagina met zoveel pageviews, met als HOOFDonderwerp computers en tweaken, die er ZO vaak uit ligt... onbegrijpelijk.
maar ja...,
ut zal wel weer op overmacht gegooit worden..
We zijn inmiddels bezig om op korte termijn de webserver-capaciteit te vergroten.
ik denk dat GoT ook wel wat meer bezoekers heeft....Op woensdag 19 september 2001 08:52 schreef arjo_kamp het volgende:
maar druk een keer op F5 en tis opgelost (meestal dan)