Toon posts:

DDR moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn mobo verkocht maar nu moet er een hebben mer raid en waar ddr geheugen op kan wat zal ik dan nemen.
Oja je moet er ook makkelijk mee kunnen overclocken :9~
ja ik weet het search is allemaal ouwe kneut :'(

Verwijderd

Abit KG7-Raid.
Heb hem zelf ook loopt superstabiel en overklokken is echt een makkie, gewoon alles in de bios.

• Moonwalker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb zelf een Asus A7v266, is ook een heel mooi
boardje, je kan ook weer in de bios overclocken. (ik weet niet of je daarvan ook raid kan krijgen)
Is ook heel stabiel.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Zie sig :P

Nee, maar goed bordje, lekker te overklokken, misschien een beetje ondoordachte plaatsing van de IDE connectors, maar voor de rest pracht bordje. retestabiel, makkelijk toegangelijk en overzichtelijke dipswitch op het bord voor multiplier, FSB setting in bios, 3 fan aansluitingen (2 meetbaar), 3 tempsensors, stevige socket voor mijn silvy (zie sig = 475 gram >:)) POSTman functie (?) en lekker goedkoop vergeleken bij de Abit KG7...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Ik heb van de week zo'n zelfde topic geopend. Ik kon ook niet echt goed kiezen welke ik nu moest nemen. Maar nu denk ik dat ik de Epox 8k7a+ ga nemen. Ik heb op GoT veel positive reacties gelezen over dat bordje. Die Abit KG7 lijkt me trouwens ook prima, maar is ietsjes duurder.

Als je niet zo'n haast hebt, dan zou ik wachten tot de Abit KR7 uit is. Die komt volgende maand hopelijk.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:12
abit kg7-raid. super stabiel. nog geen 1x gecrashed.
heb alleen wat problems met de raid controller, maar volgens mij ben ik de enige...
Pagina: 1