Toon posts:

filmpje van een verfikte athlon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier een filmpje van een verfikte athlon :'( ben er niet blij mee maar ziet er wel geinig uit dus.......
http://www.streamgate.de/filer_test/tomshardware/THG_CPU_Cooling.zip
veel plezier ermee

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ze hadden hem beter aan mij kunnen geven (heel dan)

• Da_Bink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-12-2025
Die heeft al op de frontpage van tweakers gestaan, altans de link naar ome toms site waar dit filpje te halen was

Verwijderd

laat me raden...dit is het filmpje dat ook op de voorpagina van tweakers stond... |:(

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 18:24

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Zo kun je wel zien dat Intel beter aan de warmte beveiliging heeft gedacht. :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• markvt
  • Laatst online: 25-08 16:57

markvt

Peppi Cola

yap, maar tis wel grappig he :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

vette post

niet te hopen dat zoiets met je eigen proc gebeurt!!!!

toch duur zo'n grapje.....

:'(

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

oud nieuws

specs

Verwijderd

Bekijk het eerste filmpje eens goed (van de P4), ze halen de CPU koeler er draaiend af.
Vervolgens gaat de pc steeds trager werken, maar nu... ze plaatsen de koeler weer terug maar deze staat niet aan maar uit!.
En vervolgens zie je dat het systeem weer normaal gaat werken, maar hoe kan dit nou ? is het blok nog zo koel dat de CPU weer optimaal kan werken voor zeker 5 seconden ?

Ik denk dat ze vlak voor het terug plaatsen de koeler hebben uitgezet waardoor het blok nog heel koud was.

Kan iemand dit verklaren, want in eerste instantie dacht ik dat de test niet helemaal klopte.

Verwijderd

Doe mij maar zo'n p4 in me server dan en laat AMD maar mooi in een home puter zitten, ik moet er niet aan denken dat me server in de fik staat als perongeluk de cooling het begeeft (zou kunnen als ie fulltime draait)

Verwijderd

zonde... :)

• Pjottski
  • Laatst online: 25-08 18:24

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Op maandag 17 september 2001 19:14 schreef mgfun het volgende:
Doe mij maar zo'n p4 in me server dan en laat AMD maar mooi in een home puter zitten, ik moet er niet aan denken dat me server in de fik staat als perongeluk de cooling het begeeft (zou kunnen als ie fulltime draait)
Je hebt altijd nog je koelblokje.... :P

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Pagina: 1