Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Is X dan ook gestopt? Dat heb ik helemaal gemist.Meg schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:58:
Ik zou ook graag zien dat ze Twitter (X) dan eruit halen.
Nee, maar een platform dat vol zit met bots, desinformatie e.d. hoeft w.m.b. niet op Tweakers.Boudewijn schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:26:
[...]
Is X dan ook gestopt? Dat heb ik helemaal gemist.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Je hoeft het niet te gebruiken he, als het niet in jouw wereldbeeld past. Skype is gewoon gestopt, ander verhaal.Meg schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 14:33:
[...]
Nee, maar een platform dat vol zit met bots, desinformatie e.d. hoeft w.m.b. niet op Tweakers.
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 18-07-2025 19:35 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Skype is nog niet helemaal uitgefaseerd: reguliere support voor Skype for Business stopt in oktober 2025 en de ESU loopt tot 14 april 2026. Al zal het tegen die tijd heel erg een niche zijn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Skype for Business is iets heel anders dan Skype waarnaar jullie linken in het profiel.F_J_K schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 09:57:
Laten we inderdaad niet aan topickaping doen. Losse vragen kunnen prima in losse topics.
Skype is nog niet helemaal uitgefaseerd: reguliere support voor Skype for Business stopt in oktober 2025 en de ESU loopt tot 14 april 2026. Al zal het tegen die tijd heel erg een niche zijn.
Dit topic is gesloten.