met papier mache kun je alles maken!!
Misschien een pietsie meer info:
wat voor mobo heb je ?
wat voor mobo heb je ?
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Msi k7t pro2a
Je weet waarschijnlijk ook al dat ze onderling geen kontakt met elkaar mogen maken
Verwijderd
Ik hen nog een duron 650 en die was simpel te unlocken dmv een bruynzeel HB potlood, scherpe punt maken, punt iets afvlakken en dan maar kleuren
Yep
Ik heb het zostraks ook geprobeerd met soldeer. (doei garantie)
nix, nog steeds 700
(ik heb in bios om te testen 100x7.5 staan)
Kan het zijn dat mijne niet te unlocken is?
Ik heb het zostraks ook geprobeerd met soldeer. (doei garantie)
nix, nog steeds 700
(ik heb in bios om te testen 100x7.5 staan)
Kan het zijn dat mijne niet te unlocken is?
ik heb dit geprobeerd:Op maandag 17 september 2001 18:57 schreef CB het volgende:
Ik hen nog een duron 650 en die was simpel te unlocken dmv een bruynzeel HB potlood, scherpe punt maken, punt iets afvlakken en dan maar kleuren
- Bruynzeel HB (2 verschillende)
- HEMA HB
- Penpotlood (klikklik ding)
- Een hele zooi merkloze potloden (BB en HB)
- Solderen
Die special OC biosOp maandag 17 september 2001 19:00 schreef Bl@de het volgende:
Heb je de bios al ge-update? Lijkt me een strak plan..
Voor zover bekend zijn er nog geen cpu's bekend die niet te unlocken waren. Misschien dat het helpt als je de bruggen eerst zeer goed schoon maakt (vetvrij etc) want het zou best kunnen dat dat het probleem.
Wat ook het geval kan zijn is dat je moederbord die 7.5 mp niet wil, msi bordjes staan er (bij mij in ieder geval) om bekend dat ze sommige mp's niet willen als het niet de standaard mp is, probeer bv 8, 6 of 6.5 misschien dat het dan wel lukt.
Wat ook het geval kan zijn is dat je moederbord die 7.5 mp niet wil, msi bordjes staan er (bij mij in ieder geval) om bekend dat ze sommige mp's niet willen als het niet de standaard mp is, probeer bv 8, 6 of 6.5 misschien dat het dan wel lukt.
sjit
Heb ik straks voor nix mijn waterkoeling
Ik zal nog even wat tips proberen..
Brb :-)
Heb ik straks voor nix mijn waterkoeling
Ik zal nog even wat tips proberen..
Brb :-)
geloof ik geen donder van. of je heb heeele vette cooling en die temp is niet stressed.Op maandag 17 september 2001 20:02 schreef Servowire het volgende:
27 Graden![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Als ie toch 1000 wel trekt, begin dan liever op 133x7 en gooi die multiplier omhoog... Lijkt me toch interessanter
evt je L7's inkleuren
evt je L7's inkleuren
Wat dacht je van waterOp maandag 17 september 2001 21:45 schreef weareborg het volgende:
[..]
geloof ik geen donder van. of je heb heeele vette cooling en die temp is niet stressed.
MSI K7T Pro2a = VIA KT133 = Max 100Mhz FSB, dus helaas, dat gaat niet lukkenOp maandag 17 september 2001 22:04 schreef Eggplant het volgende:
Als ie toch 1000 wel trekt, begin dan liever op 133x7 en gooi die multiplier omhoog... Lijkt me toch interessanter
evt je L7's inkleuren
Ik had mijn Duron anders gisteren op 108x9 hoorOp maandag 17 september 2001 23:17 schreef Dualdude het volgende:
[..]
MSI K7T Pro2a = VIA KT133 = Max 100Mhz FSB, dus helaas, dat gaat niet lukken
Kan echt wel....
Verwijderd
een maatje van me had ook een msi pro2a en een 700 en die wilde ook helemaal niks omhoog, heb zelf een 600@875(8.5*105) in een A7V en die ging ineen keer door naar 900, weer terug gezet op 850, 2 weken later (na wat temp monitoring) wilde ik hem weer op 900(9*100) zetten maar toen deed ie dat meer.
Pagina: 1