Meer laptop voor je geld dan ooit - Vier budgetmodellen tot…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissem
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-08 00:05
Artikel: review: Meer laptop voor je geld dan ooit - Vier budgetmodellen tot 550 euro
Auteur: @PiweD

In de eerste alinea staat dat Asus een laptop met t/m paneel stuurde en vervolgens staat er dat ze wel een ips paneel stuurde. Moet denk ik MSI zijn.

Groetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kwam voor datzelfde, zal het stukje nog even delen:
ASUS stuurde ons per abuis een uitvoering met TN-scherm. Verder ontvingen we van Acer, ASUS en Lenovo wel een laptop met ips-paneel
MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Oh.. wacht.. dit is een eigen topic. Hmm.. kan ook best in de 'typefoutjes', denk ik; gaat meestal veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt, het is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:09
Ik val er een beetje over dat er bij de Lenovo zoveel aandacht aan de SD-card lezer wordt gegeven:
Uniek aan de Slim 3 is dat hij voorzien is van een SD-kaartlezer, die de meeste concurrenten weglaten.
Het wordt ook explicitiet bij de pluspunten benoemd. Vervolgens lees ik net een stukje verder dat de MSI ook een SD-kaartlezer bevat, maar daar staat het dan weer niet bij de pluspunten benoemd. Kortom: is het 'uniek' als 50% van de geleverde laptop het item bevatten? En als je laptops met elkaar vergelijk moet je consequent zijn in wat je als plus- en minpunten benoemt.

[edit]
Nog wel even benadrukken dat het verder een prima vergelijk is en dat ik hier een beetje muggen zit te ziften :)

[ Voor 10% gewijzigd door croxz op 16-07-2025 09:42 ]