Meer laptop voor je geld dan ooit - Vier budgetmodellen tot…

Pagina: 1
Acties:

• Sissem
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-08-2025
Artikel: review: Meer laptop voor je geld dan ooit - Vier budgetmodellen tot 550 euro
Auteur: @PiweD

In de eerste alinea staat dat Asus een laptop met t/m paneel stuurde en vervolgens staat er dat ze wel een ips paneel stuurde. Moet denk ik MSI zijn.

Groetje

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kwam voor datzelfde, zal het stukje nog even delen:
ASUS stuurde ons per abuis een uitvoering met TN-scherm. Verder ontvingen we van Acer, ASUS en Lenovo wel een laptop met ips-paneel
MSI

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Oh.. wacht.. dit is een eigen topic. Hmm.. kan ook best in de 'typefoutjes', denk ik; gaat meestal veel sneller.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt, het is aangepast.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:07
Ik val er een beetje over dat er bij de Lenovo zoveel aandacht aan de SD-card lezer wordt gegeven:
Uniek aan de Slim 3 is dat hij voorzien is van een SD-kaartlezer, die de meeste concurrenten weglaten.
Het wordt ook explicitiet bij de pluspunten benoemd. Vervolgens lees ik net een stukje verder dat de MSI ook een SD-kaartlezer bevat, maar daar staat het dan weer niet bij de pluspunten benoemd. Kortom: is het 'uniek' als 50% van de geleverde laptop het item bevatten? En als je laptops met elkaar vergelijk moet je consequent zijn in wat je als plus- en minpunten benoemt.

[edit]
Nog wel even benadrukken dat het verder een prima vergelijk is en dat ik hier een beetje muggen zit te ziften :)

[ Voor 10% gewijzigd door croxz op 16-07-2025 09:42 ]

• Scharrelhaan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:19
Vraag over de Acer Aspire Go 15 AG15-42P-R6QL:
Zit er standaard een SSD in of een SSD M2.
Wat is het uitbreidingsslot, een SSD of een SSD M2?
Ik heb nu een oudere Dell waarin ik zelf een Samsung SSD 870 QVO 1TB heb geplaatst. De Dell is versleten, maar de SSD 2 jr oud, Kan ik die overzetten in Acer Aspire Go 15 AG15-42P-R6QL als uitbreiding of moet het systeem schijf worden?

Hans
Pagina: 1