ik heb alles geprobeerd f1, f2, f8, f10, del, ins maar niks werkt ik krijg dan een keyboard error.
Het systeem waar het over gaat is een compaq Prolinea 4100
Het systeem waar het over gaat is een compaq Prolinea 4100
Verwijderd
Vindt je het gek dat je niet in de BIOS komt, zonder toetsenbord wordt dat een beetje lastig denk je nietOp maandag 17 september 2001 18:46 schreef vluggejapie het volgende:
keyboard error.
Verwijderd
Sorry ,maar die is aangesloten zijnOp maandag 17 september 2001 18:49 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat je niet in de BIOS komt, zonder toetsenbord wordt dat een beetje lastig denk je niet![]()
Toetsenbord ff opnieuw aansluiten, vergeet niet het plugje schoon te blazen.
Licht het ld'tje van de Numlock wel op tijdens het opstarten
(Ik meende dat je F10 moest indrukken om in de BIOS te komen)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal juist, bij de server-modellen is dat over 't algemeen wel zo, de "normale" PC's (Deskpro enzo) hebben een normaal bios wat niet op de schijf staat.Op maandag 17 september 2001 19:27 schreef Roelofisnietgek het volgende:
Bij de (voor zover ik weet alle) Compaq's zo dat je op F10 moet drukken om in de BIOS te komen.
Dit is bij Compaq een apparte partitie op de hardeschijf.
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Dat is dus niet waar. Heel veel workstations hebben de bios op de disk staan waaronder ook de Prolinea 4100 en een heleboel deskpro's.Op maandag 17 september 2001 19:58 schreef qltel het volgende:
Niet helemaal juist, bij de server-modellen is dat over 't algemeen wel zo, de "normale" PC's (Deskpro enzo) hebben een normaal bios wat niet op de schijf staat.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'