Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik ben nu op vakantie en gebruik mijn Samsung Flip 6 voor navigatie (Google Maps) en mijn Spotify. Telefoon is verbonden met mijn auto via Bluetooth met mijn Ford (SYNC).
Bloedirritant: tijden het rijden schiet mijn telefoon spontaan op Niet Storen... Muziek valt weg en navigatie stem. Ik kan werkelijk niet ontdekken waar dit vandaan komt. Heb alle standen en routines bij langs gelopen en kan niets vinden. Het lijkt erop dat het Niet Storen volledig random is. Ik kan geen patroon ontdekken.
Wie weet raad en voorkomt dat ik langer op vakantie moet? 😁😁😁😉😉😉

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Niet Storen is ook een losse functie in je instellingen die apart van Standen en Routines kunnen zijn. Dus ik zou in de instellingen ook daarop zoeken of daar iets aanstaat.

Daarnaast, je telefoon als navigatie, ik gok dat die ook in een houder zit. Kan die houder (eventueel via een hoesje), druk uitoefenen op knoppen op je telefoon en zo het indrukken van knoppen veroorzaken als de auto schokjes geeft tijdens het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
In de instellingen kan ik niets bijzonders vinden. Mijn telefoon in de houder ga ik morgen onderzoeken! Ik laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tegels
Helaas, ook de houder kan dit probleem niet veroorzaken....