Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Hier nog eentje, op alle devices op alle browsers. Rond ~9:30 was dit expliciet nog niet het geval, iig is dat het laatste moment dat ik een notificatie kreeg waarvan ik zeker weet dat deze nog een usericon had, maar waar ik nu een identicon zie.
Ergens een foutje waardoor er altijd een identicon wordt verstuurd, ook wanneer de gebruiker een usericon (actief) heeft?
Ergens een foutje waardoor er altijd een identicon wordt verstuurd, ook wanneer de gebruiker een usericon (actief) heeft?
[ Voor 66% gewijzigd door D4NG3R op 15-07-2025 13:37 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hier hetzelfde probleem op laptop Firefox 140.0.4 (64-bits) en op telefoon (Chrome).
Volgens mij zijn dit van die gegenereerde plaatjes als een user geen avatar heeft.
Volgens mij zijn dit van die gegenereerde plaatjes als een user geen avatar heeft.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
We hebben wat gerefactored rond die identicons (plaatjes voor plaatjesloze gebruikers), waarbij er een ogenschijnlijk onnodig stukje code weg ging... en blijkbaar was er toch nog een lastig te vinden use case voor 
Bij deze dat scenario ook gelijk wat netter opgelost en die fix is over een paar minuten live.
Bij deze dat scenario ook gelijk wat netter opgelost en die fix is over een paar minuten live.
Het werkt weer. Snel opgelost.ACM schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:03:
We hebben wat gerefactored rond die identicons (plaatjes voor plaatjesloze gebruikers), waarbij er een ogenschijnlijk onnodig stukje code weg ging... en blijkbaar was er toch nog een lastig te vinden use case voor
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Dit topic is gesloten.