Ik gebruikte voorheen de Energyflip voor het uitlezen van de P1 voor alle energie informatie en ben onlangs over gestapt naar HomeWizard. Na de overgang zie ik dat mijn historishe data is verdwenen en dat alleen de data die bij HomeWizard staat geregistreerd nog beschikbaar is. Onder de Energyflip had ik meerdere jaren data staan.
Buiten dat ik verwachte data Home Assistant de data in de long term statics zou bewaren maar nu niet meer zichtbaar zijn en de Energyflip niet meer gekoppeld is kan ik deze niet meer gebruiken.
Nu wil ik deze handmatig gaan toevoegen aan de database, heb wel al wat gevonden met een template maar vraag me af er niet een eenvoudige manier is om dit op te lossen en/of toe te voegen.
Wie kan mij verder helpen?
Arjan
Buiten dat ik verwachte data Home Assistant de data in de long term statics zou bewaren maar nu niet meer zichtbaar zijn en de Energyflip niet meer gekoppeld is kan ik deze niet meer gebruiken.
Nu wil ik deze handmatig gaan toevoegen aan de database, heb wel al wat gevonden met een template maar vraag me af er niet een eenvoudige manier is om dit op te lossen en/of toe te voegen.
Wie kan mij verder helpen?
Arjan