Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast wat alledaags Office werk gebruik ik mijn desktop verder voor gamen. Hoef niet de allerlaatste FPS eruit te persen maar speel van alles, titels als Baldur's Gate 3, Cyberpunk, GTA. voornamelijk singleplayer titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom toch met de beoogde build lager uit dan eerst gedacht dus dat is mooi meegenomen. wilde ong. 1700 aanhouden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik een 1440 en 1080 monitor en verder gaat keyboard en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Prijsverschil tussen een 9070 XT en 5070 TI is nogal schommelend maar toch maar liever een 9070 XT, ondanks het hogere verbruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kijk niet naar het ding. functionaliteit vind ik belangrijker en dus zou een stille en zuinige build meer de wens zijn. Daarom ook op aanraden een dichte kast gekozen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een logische keuze? en wat ik vraag me na eea gelezen te hebben ook af of de videokaart nog iets van een steun nodig heeft of maak ik me zorgen om niks?
Ik wil een ieder die feedback geeft alvast heel erg bedanken.
Naast wat alledaags Office werk gebruik ik mijn desktop verder voor gamen. Hoef niet de allerlaatste FPS eruit te persen maar speel van alles, titels als Baldur's Gate 3, Cyberpunk, GTA. voornamelijk singleplayer titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom toch met de beoogde build lager uit dan eerst gedacht dus dat is mooi meegenomen. wilde ong. 1700 aanhouden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik een 1440 en 1080 monitor en verder gaat keyboard en muis mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Prijsverschil tussen een 9070 XT en 5070 TI is nogal schommelend maar toch maar liever een 9070 XT, ondanks het hogere verbruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
sta open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik kijk niet naar het ding. functionaliteit vind ik belangrijker en dus zou een stille en zuinige build meer de wens zijn. Daarom ook op aanraden een dichte kast gekozen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een logische keuze? en wat ik vraag me na eea gelezen te hebben ook af of de videokaart nog iets van een steun nodig heeft of maak ik me zorgen om niks?
Ik wil een ieder die feedback geeft alvast heel erg bedanken.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Tray | € 247,83 | € 247,83 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 141,- | € 141,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 735,- | € 735,- |
1 | Behuizingen | Chieftec Apex Q | € 54,30 | € 54,30 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 34,93 | € 34,93 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 115,90 | € 115,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Power Zone 2 850W | € 141,28 | € 141,28 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 117,99 | € 117,99 |
Totaal | € 1.588,23 |