Bitumenkit is een tijdelijke oplossing. Blijft 1 a 2 jaar goed. Veel langer zou ik niet vanuit gaan, omdat droog wordt en scheuren gaat krijgen.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
@Artopaper
Een nieuw stuk loodvervanger kopen en die aanbrengen onder de huidige. De huidige voorzichtig omhoog buigen, nieuwe er zo ver mogelijk onder aanbrengen en dan oude terugbuigen.
Een nieuw stuk loodvervanger kopen en die aanbrengen onder de huidige. De huidige voorzichtig omhoog buigen, nieuwe er zo ver mogelijk onder aanbrengen en dan oude terugbuigen.
Dit.chrisborst schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:11:
@Artopaper
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Bison Rubber Seal heb ik gebruikt en blijft lang goed, wel meerdere lagen aanbrengen.
Re-quote voor rubber seal. 4 Jaar geleden gebarstte dakgoot gerepareerd ( 3 lagen, ziet er lelijk uit maar boeiend). Nog steeds waterdicht. Moet lang drogen, heb gelezen dat als het gaat regenen en het is nog niet cured je problemen krijgt.TwiSteD1 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 10:05:
Bison Rubber Seal heb ik gebruikt en blijft lang goed, wel meerdere lagen aanbrengen.
Lood.Artopaper schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:13:
Tijdens werkzaamheden op het dak is de loodvervanger beschasigd omdat deze zacht was met de zon erop.
Hoe kan ik dit netjes herstellen? Zelf dacht ik aan wat bitumenkit.
Pagina: 1