Ik probeer een wisselschakelaar te vervangen, dit is eerder gelukt met een everest schakelaar van Gamma, nu is deze defect en heb een andere schakelaar. Nu dacht ik gewoon 1 op 1 de draden over te zetten, L naar L en de wisseldraden in de zelfde volgorde over te zetten, maar dit lijkt niet te werken, ik kan bijvoorbeeld beneden het licht van boven uit en aan zetten, wanneer aan, kan ik het boven uitzetten en vervolgens werkt het beneden niet meer.
De nieuwe schakelaar geeft duidelijk aan waar de draden moeten, op de oude schakelaar iets minder naar mijn mening, ik weet dus niet of het 1 op 1 overzetten goed is gegaan in dit geval.
De nieuwe schakelaar heft de text in grijs, de oude niet.
Heeft iemand enig idee hoe dit weer werkend te krijgen?
Wanneer ik de oude schakelaar weer connect, dan werkt alles weer gewoon. De oude schakelaar past alleen niet meer in de muur vanwege afgebroken schroefgaten.
Bedankt alvast.
Oud:
:strip_exif()/f/image/KqGb2bJ4GdhkfwFwi9EIk6dr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuw:
De nieuwe schakelaar geeft duidelijk aan waar de draden moeten, op de oude schakelaar iets minder naar mijn mening, ik weet dus niet of het 1 op 1 overzetten goed is gegaan in dit geval.
De nieuwe schakelaar heft de text in grijs, de oude niet.
Heeft iemand enig idee hoe dit weer werkend te krijgen?
Wanneer ik de oude schakelaar weer connect, dan werkt alles weer gewoon. De oude schakelaar past alleen niet meer in de muur vanwege afgebroken schroefgaten.
Bedankt alvast.
Oud:
:strip_exif()/f/image/KqGb2bJ4GdhkfwFwi9EIk6dr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuw:
:strip_exif()/f/image/tgXjkbtyELvq1vWTdg5LByJO.jpg?f=fotoalbum_large)