Zijn glasvezelkabels geen netwerkkabels?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik zag op de voorpagina dat er nu de categorie: Netwerkkabels in de PW is. _/-\o_ *O*
Helaas kan ik echter het type waar ik behoefte aan heb niet terugvinden -O-
Kunnen glas en DAC kabels worden toegevoegd? O+

[ Voor 20% gewijzigd door ocf81 op 14-07-2025 15:35 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ocf81 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 15:29:
Ik zag op de voorpagina dat er nu de categorie: Netwerkkabels in de PW is. _/-\o_ *O*
Helaas kan ik echter het type waar ik behoefte aan heb niet terugvinden -O-
Kunnen glas en DAC kabels worden toegevoegd? O+
Voorlopig hebben we ervoor gekozen om alleen de 'gewone' netwerkkabels te doen, dus RJ-45 en de stekkerloze varianten daarvan. xFP en glasvezel is, naast dat het zeker voor de consument veel minder populair is, weer een andere tak van sport, voor mij een grotendeels onbekend gebied en wat ik wel goed wil doen. Hierbij moet ik ook kijken naar wat onze dataleverancier aanlevert en of dat genoeg info is, of dat er nog cruciale informatie mist waardoor je eigenlijk toch niet lekker kan vinden wat je precies zoekt.

Het is de bedoeling om op termijn ook andere kabels een eigen plekje te geven, tot dusver staan USB-kabels en HDMI/DP-kabels op het programma. Voor nu zijn we vooral ook bezig met andere categorieen, bijvoorbeeld de Heteluchtfriteuses die afgelopen vrijdag ook een eigen categorie hadden gekregen met veel meer filteropties (vielen eerst onder Keukenmachines) en ook de categorie Klimaatbeheersing wordt langzamerhand opgesplitst. Plus nog veel meer, wat we zo rond de zomer, begin herfst klaar willen hebben.

Dus: Eerst de andere, nieuwe categorieën, daarna verder met de opsplitsing van de kabels (in ieder geval USB/HDMI/DP) en daarna is er wat mij betreft tijd voor de xFP/Fibre kabels. Ik ga geen planning noemen, want er kunnen 1001 zaken zijn waardoor het wordt uitgesteld.