8 )
is [topic=228528/1/25] niet voldoende 
Ook gestart door jou en over hetzelfde onderwerp
Ook gestart door jou en over hetzelfde onderwerp
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
whaha is al goed, maak je maar geen zorgen, relax....
8 )
Dat is niet aan mij, maar eerder aan morgothOp maandag 17 september 2001 18:43 schreef hetisik het volgende:
uhmm traag, je moet ze die speciaal over de voorkeursrichting wel van slot afhalen, daar vroeg ik om......... als je dat vergeten was... 8 )
alvast bedankt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Uh ik had je ook al een mailtje gestuurd, maaruh gaat idd niet helemaal over hetzelfde, maar wel over zwarte gaten. Imho kan dat best in 1 topic, een topic mag zo uitgebreid zijn als je zelf wilt.
Of zie ik iets over het hoofd?
Of zie ik iets over het hoofd?
case closed.
Zie De ultieme theorie over zwarte gaten? voor mijn definitie uitleg over dit onderwerp.
Zie De ultieme theorie over zwarte gaten? voor mijn definitie uitleg over dit onderwerp.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Morgoth, laat die over de voorkeurs richting gewoon open staan, ik kan zo veel beter en gerichter te werk gaan, de discusie wordt dan ook veel makkelijker en overzichtelijker.
8 )
hhhm
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()