Thema in Wordpress blijft nog actief na verwijderen content!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-07 17:32
Beste tweakers,

ik zit met een vaag probleem, ben al nu een week of 2 in gang met de support voor dit probleem.

1. Ik heb een thema gekocht via themeforest.com van Betheme *muffingroup* had daar een thema uitgekozen ITSERVICE2, nu zag ik dat het niet voor mij is, dit is te ingewikkeld en wil dus er van af...

Probleem is dat het niet lukt, de thema blijft ondanks dat ik meerdere keren complete FTP content + database verwijderd heb alsnog de thema *gebroken* getoond wordt.

Betheme schuilt namelijk achter de regel kunnen alleen een refund uitvoeren als de THEME niet werkt, gebroken is. Maar dat is in mijn optiek bullshit, maar goed.

Nu mijn vraag is dit iets van Betheme dat moet doen om het te unlinken of ik? want ik heb al 5-6 keer alles eraf gegooid.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:17
Heb je het standaard thema in je instellingen ook al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Asterion schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:10:
Heb je het standaard thema in je instellingen ook al veranderd?
Ja, maar uit eindelijk zou dat niet na 5-6 de database en ftp gegevens niet uit moeten maken lijkt.

Dit is verbonden met mijn domein, en dat is niet goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sitelabs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07 15:25
Is er iets van caching? Bijv Litespeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Sitelabs schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:42:
Is er iets van caching? Bijv Litespeed?
Komt dat van mijn panel?
Ik heb diredtadmin, kan dat vandaag even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:30

jurroen

Security en privacy geek

Nee het controlepaneel doet geen caching, de stack van je hoster mogelijk wel. Na enigszins zoeken, dat thema gebruikt Elementor. Het kan best dat het thema uitschakelen niet voldoende is, omdat Elementor nog actief is.

Misschien is het handiger om je webhost te vragen om een backup terug te zetten (indien je dat niet zelf kunt in DirectAdmin) van voor de thema installatie.

Omdat je hele summiere informatie geeft is verder meedenken ook wat lastig. Heb je al wel een plan hoe je het verder aan wilt pakken als dit herstelt is?

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Pagina: 1