Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ik wil voor de komende jaren AAA games zonder problemen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 2000eur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2tb opslag, een goeie videokaart. Voor aesthetische redenen ook watercooling en rgb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik merk wel dat de prijskwaliteit verhouding van amd beter is. Maar twijfel om toch de 5080 te nemen ipv 9070xt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een white build met rgb. Dus denk aan white case, misschien een wit thema moerderbord, ram, etc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
-Wat zouden jullie doen/veranderen in mijn situatie, en waarom?
-Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken? (Ik kwam bv later pas achter dat een bios update nodig is voor de nieuwe amd cpu's)
-zijn er compatibility issues/bottlenecks in de huidige systeem
-vinden jullie het waard om de 5080 te nemen ipv 9070xt? Daarnaast twijfel ik tussen de ryzen 7 7800X3D vs 9700x.
-ten slotte, momenteel heb ik een 1080p monitor, ik besef me dat dit systeem overkill is daarvoor. Zou ik het beste overkunnen stappen naar een 4k monitor? Of is 2k een slimmere keuze op de langere termijn.
Vooral gamen, ik wil voor de komende jaren AAA games zonder problemen kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 2000eur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2tb opslag, een goeie videokaart. Voor aesthetische redenen ook watercooling en rgb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik merk wel dat de prijskwaliteit verhouding van amd beter is. Maar twijfel om toch de 5080 te nemen ipv 9070xt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een white build met rgb. Dus denk aan white case, misschien een wit thema moerderbord, ram, etc
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
-Wat zouden jullie doen/veranderen in mijn situatie, en waarom?
-Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken? (Ik kwam bv later pas achter dat een bios update nodig is voor de nieuwe amd cpu's)
-zijn er compatibility issues/bottlenecks in de huidige systeem
-vinden jullie het waard om de 5080 te nemen ipv 9070xt? Daarnaast twijfel ik tussen de ryzen 7 7800X3D vs 9700x.
-ten slotte, momenteel heb ik een 1080p monitor, ik besef me dat dit systeem overkill is daarvoor. Zou ik het beste overkunnen stappen naar een 4k monitor? Of is 2k een slimmere keuze op de langere termijn.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 294,99 | € 294,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 ICE | € 204,99 | € 204,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5080 16G VENTUS 3X OC PLUS | € 1.099,- | € 1.099,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Light Base 600 LX Wit | € 152,99 | € 152,99 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 360 A-RGB Wit | € 94,99 | € 94,99 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Elite 5 RGB PVER532G70C38KW | € 99,92 | € 99,92 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Wit | € 95,52 | € 95,52 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 128,15 | € 128,15 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.170,55 |