Emirates Airbus 380 twee klasse

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochel
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-07 19:04
Volgend jaar gaan wij naar Bali. Nu zijn mijn man een keer naar Lombok geweest met Emirates en toen zaten we in het 2 klasse vliegtuig, waardoor we op het bovendek economy konden zitten. Dat was echt onwijs luxe want dan heb je namelijk 2 sitters en is het rust, en je hebt heel veel ruimte. Ik zou graag weer zo willen vliegen maar hoe kom ik erachter of deze toestellen ook op Bali vliegen?
Ik kan op de site van Emirates daar geen antwoorden op vinden, of ze maken het wel heel moeilijk :=

[ Voor 11% gewijzigd door jochel op 13-07-2025 18:43 ]

Beste antwoord (via jochel op 13-07-2025 19:04)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochel
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-07 19:04
Ah tof, nu weet ik iig dat ze wel vliegen tussen Dubai en Bali, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
jochel schreef op zondag 13 juli 2025 @ 19:04:
Ah tof, nu weet ik iig dat ze wel vliegen tussen Dubai en Bali, thanks!
Hou er rekening mee dat er verschillende type a380 zijn van Emirates en niet allemaal hebben deze economy bovenin, soms is het alleen first en business. Als je een ticket zoekt naar Bali dan zie je dat er met de a380 EK368 wordt gevlogen, ik vind hier alleen geen seatmap voor. Eventueel kan je het boekingsprocess even doorlopen, t/m stoelkeuze dan dan weet je het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

Dido

heforshe

FreezingPixels schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:51:
[...]

Hou er rekening mee dat er verschillende type a380 zijn van Emirates en niet allemaal hebben deze economy bovenin, soms is het alleen first en business. Als je een ticket zoekt naar Bali dan zie je dat er met de a380 EK368 wordt gevlogen, ik vind hier alleen geen seatmap voor. Eventueel kan je het boekingsprocess even doorlopen, t/m stoelkeuze dan dan weet je het snel genoeg.
EK368 is het vluchtnummer, dat is onafhankelijk van of dat met een A380 of een Piper Cub wordt gevologen ;)

Het gelinkte artikel geeft aan dat ook vlucht EK398/EK390 met een A380 gaan worden gevlogen, maar ik heb nog nooit op een boekingssite de identificatie van het specifieke toestel zien staan, eerlijk gezegd.

Maar inderdaad, als je het boekingsproces ver genoeg doorloopt merk je wel of je mazzel hebt of niet.

Als je zeker wilt weten dta je absurde luxe hebt moet je bij Emirates business class boeken, maar dat is erg prijzig. Economy heb ik by Emirates eigenlijk nog nooit over te klagen gehad, ook niet toen ik geen stoel op rij 1 kreeg bij het inchecken van mijn bagage.

Beenruimte was bijna luxe te noemen, zeker vergeleken met KLM of Delta, die ik helaas ook wel eens gevlogen heb tussen Amsterdam en India en vv.

Wat betekent mijn avatar?