Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeyserSoze3072
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-07 13:41
Ik zoek een 9070XT GPU
Ik wil graag een GPU kopen, alleen twijfel ik er nog om hoe ik het zal betalen.

Wat is je budget?
Eind maand krijg ik betaald, maar ik heb nu nog geen geld ervoor, dus dacht ik zal ik het achteraf betalen met Klarna, of is het beter om eerst te wachten op mijn loon.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het gaat om de XFX Swift 9070XT bij NBB.com https://nl.nbb.com/nl/p/x...3x-dp/a1079213?nbbct=4111, alleen weet ik niet of de webshop zoals Amazon is waar andere mensen hun spullen verkopen, of het echt een winkel is dat eerste hands verkoopt, wants als ik op de websiite "Verantwoordelijke persoon voor EU" staat er Acer Italy.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D Processor
RAM: Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz CL30
AIO: DeepCool AK620
MOB: Gigabyte B650 EAGLE AX moederbord
PSU: Lian Li EDGE 750W ATX 3.1 Black PSU
Case: Lian Li Lancool 216 Black
SSD1: WD Black SN770 1TB M.2 SSD
SSD2: Lexar NM620 512GB M.2 SSD

TLDR: Zal ik mijn GPU achteraf betalen met Klarna of wachten op mijn loon en het dan pas betalen, want prijs is nu wel wat lager dan eerst. :)

Edit: Ik zie nu dat je Klarna alleen kunt gebruiken via hun Duitse webshop en niet NL.

[ Voor 3% gewijzigd door KeyserSoze3072 op 13-07-2025 16:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wachten tot je het wel kan betalen of een goedkopere kaart kiezen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze perse via NBB wilt kopen, dan is deze ook via Bol.com (namens NBB) verkrijgbaar voor een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnonymousGerbil
  • Registratie: Mei 2025
  • Niet online
KeyserSoze3072 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 16:12:
...

TLDR: Zal ik mijn GPU achteraf betalen met Klarna of wachten op mijn loon en het dan pas betalen, want prijs is nu wel wat lager dan eerst. :)

...
Betalen achteraf heeft als verdienmodel een exhorbitante rente/boete voor de vertraagde terugbetaler.

Ik laat het aan de lezer om te bepalen of het verstandig/wenselijk is om met een dergelijk bedrijf in zee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft verder niks met hardware aankoopadvies te maken. Ga bij jezelf te raden waarom je iets wilt kopen wat je nu nog niet kunt betalen.

Imo kan je beter terecht bij https://www.nibud.nl/ voor heel veel handige tips. Hier gaat een slotje op bij gebrek aan een hardware vraag.

Dit topic is gesloten.