Iphone 15 toegangscode doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia123
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 28-07 16:20
Ik heb een iphone 15 gekocht. Geinstalleerd zonder apple account of iets dergelijks, dat zou ik later nog doen. Ik heb een aantal foto's gemaakt en die (stom) niet geupload naar mijn laptop.

De telefoon is uitgevallen en na het opladen werd de toegangscode gevraagd. Echter de code die ik dacht ingevuld te hebben wordt niet geaccepteerd. Apple Support geeft als enige optie (naast blijven proberen van verschillende codes) een reset aan.

Is hier iemand die een andere optie weet om toch de gemaakte foto's er nog vanaf te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Heb je de telefoon al eens verbonden met een macbook? Wellicht dat die nog herkend wordt als je hem opnieuw verbindt en/of heel misschien zijn de foto's automatisch geback-upt.
Anders denk ik dat het moeilijk wordt.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia123
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 28-07 16:20
Verbonden met mijn macbook, maar dat krijg ik op de iphone de melding dat ik de accesoire pas kan gebruiken na het invoeren van de toegangscode.

Enige dat ik nog kan proberen is mijn macbook de laatste update geven, maar ik denk dat het verschil nihil zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Dat vrees ik ook. Je hebt neem ik aan al een aantal variaties van de code die je ingevoerd dacht te hebben geprobeerd. Pas op dat de wachttijd voor een nieuwe poging niet té lang wordt.
Deze url https://9meters.com/techn...get-on-iphone-screen-time suggereert dat na 10 foute pogingen de wachttijd aanzienlijk langer wordt.

Heb je wellicht je code aan iemand anders verteld? Heb je je pincode van je eerste pinpas gebruikt? Was er iets op het moment dat je je code aanmaakte waardoor je die specifieke code hebt bedacht?
Als je terugdenkt aan de code en je weet het echt niet meer dan is het vrees ik herinstalleer tijd zonder foto's...

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe vervelend ook, we gaan hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, omdat we niet kunnen controleren dat je de rechtmatige eigenaar bent. Zie ook de huisregels. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.