Apostrof werkt niet na 1 spatie, maar na 2 - US int keyboard

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquinox
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-09 09:45
Hi, sinds kort is er een rare bug in windows 11 die de microsoft helpdesk na allerlei stappen niet opgelost kreeg. heb het keyboard veranderd en opnieuw geinstalleerd. Maar als ik op '" druk dan moet ik dubbel drukken en op spatie en als ik ingedrukt blijf houden gebeurt er niks. Wat kan ik nog doen?
Ik wil graag weer dat ik een keer op spatie moet drukken of een toets om te accentueren ...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:44

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Al eens een ander fysiek toetsenbord geprobeerd? Ik kan het hier op W11 (Pro 24H2 26100.4652) niet reproduceren.

Edit: beter lezen...

[ Voor 12% gewijzigd door FooLsKi op 12-07-2025 18:46 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W10: Bij mij werkte het door eerst naar Engels (Verenigde Staten) - Verenigde Staten te zetten en vervolgens weer terug naar Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal) in Geavanceerde toetsenbordinstellingen.

W11: Het lukte mij door het "Verenigde Staten" toetsenbord te verwijderen en "Verenigde Staten (internationaal)" toe te voegen onder Tijd en Taal > Taal en Regio > Opties.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2025 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien dit topic weinig met Macs & Software te maken heeft, een move richting Windows clients :)

MS > WOS

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10
aquinox schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 18:39:
Maar als ik op '" druk dan moet ik dubbel drukken
wat ik hier opmerk (en mogelijk heeft het met de grond van de zaak niets te maken, maar 'k vertel het toch maar even) is dat je blijkbaar nièt tweemaal ' drukt,
maar wel een ' en daarna een "

'k heb er hier even (screenshot uit jouw bericht) een spatie tussen gezet: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xObhH4R26VbhXOJGYbANZRSDWPA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1vtjbypYreVTaHIRTmfhFnz5.jpg?f=user_large
misschien brengt het jou/iemand op ideeën

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquinox
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-09 09:45
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 18:44:
W10: Bij mij werkte het door eerst naar Engels (Verenigde Staten) - Verenigde Staten te zetten en vervolgens weer terug naar Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal) in Geavanceerde toetsenbordinstellingen.

W11: Het lukte mij door het "Verenigde Staten" toetsenbord te verwijderen en "Verenigde Staten (internationaal)" toe te voegen onder Tijd en Taal > Taal en Regio > Opties.
Hij doet nu alles 2x nadat ik US > US int meerdere malen heb gedaan. Is er een keylogger actief die slecht geprogrammeerd is. 1x apostrof toets='' 1x apostrof shift= ""

maar dit is enkel door apostrof... dus niet bij andere toetsen... hmmmm
Pagina: 1