Voor mijn schoonmoeder zoek ik een telefoon met een redelijk groot scherm (ongeveer 6.7 inch), waarvoor vooral de accuduur van belang is. Mocht het een Xiaomi (redmi of poco) worden dan zal ik deze eerst ontdoen van bloatware en reclame(Universal Android Debloater), dat helpt sowieso voor de accuduur begrijp ik.
Ze gebruikt vooral Viber om te bellen via mobiel internet, voor de rest volgens mij niet veel.
Budget: tot 250 euro
Het scherm moet redelijk groot zijn omdat ze niet al te goed meer ziet.
De accuduur is voornamelijk van belang want ze woont in Oekraïne en de stroom wilt nog wel eens uitvallen door de oorlog.
Zelf twijfel ik wat tussen de Poco X7 en een Nothing Phone 2A. Beiden lijken me ok voor basis gebruik en zouden voldoen. Beiden kosten ze evenveel.
Is er een bepaalde reden om voor 1 van deze twee telefoons te kiezen ?
Ze gebruikt vooral Viber om te bellen via mobiel internet, voor de rest volgens mij niet veel.
Budget: tot 250 euro
Het scherm moet redelijk groot zijn omdat ze niet al te goed meer ziet.
De accuduur is voornamelijk van belang want ze woont in Oekraïne en de stroom wilt nog wel eens uitvallen door de oorlog.
Zelf twijfel ik wat tussen de Poco X7 en een Nothing Phone 2A. Beiden lijken me ok voor basis gebruik en zouden voldoen. Beiden kosten ze evenveel.
Is er een bepaalde reden om voor 1 van deze twee telefoons te kiezen ?