Gamers dwingen Europa tot besluit: worden games nu voor…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayporos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-07 16:00
Artikel: review: Gamers dwingen Europa tot besluit: worden games nu voor altijd speelb...
Auteur: @YannickSpinner

Hey Yannick,

In dit artikel begin je de sectie "Hoe reageerde de game-industrie?" met de volgende zin:
"Dat willen ze voor zover bekend overigens absoluut niet."

Deze zin refereert naar de laatste zin van de vorige sectie, namelijk:
"Eenmaal aangenomen en gepubliceerd in het Publicatieblad van de Europese Unie, treedt de veronderstelde wet in effect en moeten gamemakers zich aan deze nieuwe regels houden."

Het probleem hiermee is dat mensen wellicht die vorige sectie niet gelezen hebben en geskipt hebben naar deze sectie omdat ze enkel nieuwsgierig zijn naar de reactie van de game-industrie.
Deze sectie begint/leest dan dus ook totaal niet goed omdat het geen op zichzelf staand atomair stuk is.

Ik struikelde hierover en wou het even melden voor de toekomst. Ben zelf geen schrijver maar het lijkt me dat dit niet de bedoeling is toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14:15

YannickSpinner

Redacteur
Hi Ayporos,

Bedankt voor je feedback! Ik schrijf stukken inderdaad graag als een geheel voor de lezers die graag alles lezen. Het is niet mogelijk om rekening te houden met iedereen die op een gegeven stuk in het artikel zou willen beginnen. Anderzijds is bij ieder 'hoofdstuk' opnieuw beginnen ook geen optie, want dan heb je in ieder geval de intro nog nodig ;)

En inhoudelijk vind ik dit geval ook de meest logische keuze, want het standpunt van de game-industrie is een directe reactie op alles wat daarvoor komt!

Mvg,
Yannick