Beste plaatsen voor kind in AFAS Circustheater?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:41
Wij willen binnenkort graag met onze kinderen naar het AFAS Circustheater in Scheveningen (Frozen). We zijn hier zelf nog nooit geweest, en vinden het daardoor lastig inschatten wat de beste plaatsen zijn. We zouden het erg rot vinden is als onze kinderen (dan 4 en 6) tegen de achterhoofden van de volwassenen in de rij voor hen aankijken. We zijn dan ook erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Het balkon lijkt erg geschikt, omdat de rijen dan duidelijk hoger boven elkaar zitten. Echter, dan zit je ook meteen relatief ver van het podium af. Midden in de zaal lijkt qua afstand tot het podium beter, o.a. om gezichtsuitdrukkingen goed te zien en meer 'in de show' te zitten, maar we weten niet of onze kinderen het podium dan daadwerkelijk wel goed kunnen zien.

[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 11-07-2025 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik lees hier dat ze stoelverhogers hebben dus dat tegen de achterhoofden van volwassenen aankijken valt omheen overheen te werken en dan is de plaats wellicht wat minder kritisch.
Natuurlijk zijn er stoelverhogers voor de kleintjes onder ons

[ Voor 14% gewijzigd door evilution op 11-07-2025 21:54 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:37
Jaren geleden naar de Lion King geweest daar. We hadden vrij dure tickets waardoor we redelijk ver vooraan zaten.

Ik vond dat behoorlijk tegenvallen. Mijn vrouw en ik zijn niet zo lang, en hadden dus net de pech achter een wat langer persoon te zitten. Dan zie je echt heel weinig van de show.
Ook vond ik dat ik vrij laag zat t.o.v. het podium, dus je kijkt een beetje omhoog naar de spelers.

Ik zou zelf voor het balkon kiezen.