Aangezien ik geen idee heb waar ik dit moet plaatsen, doe ik het maar even hier.
De Mod mag mij corrigeren.
Beste lezers,
Voor het in de gaten houden van onze bezittingen in het buitenland hebben wij 5 TP-Link wifi-camera's geïnstalleerd.
Tot zover niks bijzonders.
Werkt allemaal tot tevredenheid.
Maar... hoe wij eraan gekomen zijn weet ik niet meer.... maar om de beelden (live) te kunnen bekijken maken wij beiden (de vrouw en ik) gebruik van de app YCC 365 Plus.
Het werkt, maar daar is alles mee gezegd.
Wij worden allebei een beetje Gallisch van de reclame waar je eerst doorheen moet om überhaupt te kunnen beginnen met kijken, nog afgezien van het zomaar plotseling verschijnen van een willekeurige advertentie tijden het kijken.
Scherm wisselt en je zit ineens met Shein of AliXpres voor je snufferd.
Daar willen we vanaf.
Wie van U kan ons een app adviseren waar (eventueel tegen betaling van een aanvaardbaar bedrag) geen advertenties meer tevoorschijn komen, en die gewoon lekker logisch werkt?
De vrouw heeft een Apple, ik heb een Android.
Bij voorbaat dank.
De Mod mag mij corrigeren.
Beste lezers,
Voor het in de gaten houden van onze bezittingen in het buitenland hebben wij 5 TP-Link wifi-camera's geïnstalleerd.
Tot zover niks bijzonders.
Werkt allemaal tot tevredenheid.
Maar... hoe wij eraan gekomen zijn weet ik niet meer.... maar om de beelden (live) te kunnen bekijken maken wij beiden (de vrouw en ik) gebruik van de app YCC 365 Plus.
Het werkt, maar daar is alles mee gezegd.
Wij worden allebei een beetje Gallisch van de reclame waar je eerst doorheen moet om überhaupt te kunnen beginnen met kijken, nog afgezien van het zomaar plotseling verschijnen van een willekeurige advertentie tijden het kijken.
Scherm wisselt en je zit ineens met Shein of AliXpres voor je snufferd.
Daar willen we vanaf.
Wie van U kan ons een app adviseren waar (eventueel tegen betaling van een aanvaardbaar bedrag) geen advertenties meer tevoorschijn komen, en die gewoon lekker logisch werkt?
De vrouw heeft een Apple, ik heb een Android.
Bij voorbaat dank.