Binnenkomende e-mails automatisch in een map zetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikki russel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07 14:54
Mijn vraag
Heb altijd gewerkt met outlook 2003, hier kwamen alle inkomende mails automatisch in een Map.

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 & Outlook [new]
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb al gegoocheld, er staat bv klik met de rechtermuisknop op een e-mail en kies regel maken
die optie vind ik niet.

kan ik deze versie outlook [new] zo instellen dat de inkomende mails automatisch in een map komen?

in afwachting op uw reactie,
met vriendelijke groet,
nikki russel
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:04
Wil je alle inkomende mails in een map zetten? Of een select aantal van bijv. Afzender X?

Je kunt dit makkelijk doen door een "rule" toe tevoegen.

Ga naar settings --> mail --> rules

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je verzaakt hierbij een belangrijk onderdeel te noemen: waar is je mail gehost? Want de nieuwe Outlook is eigenlijk niks meer dan een schil om outlook.com en heeft geen enkele vorm van lokaal verwerken van zaken. Dus als je een IMAP account van je provider gebruikt of Gmail oid, ga je dat iig met Outlook 'nieuw' niet meer kunnen doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 19:36:
Je verzaakt hierbij een belangrijk onderdeel te noemen: waar is je mail gehost? Want de nieuwe Outlook is eigenlijk niks meer dan een schil om outlook.com en heeft geen enkele vorm van lokaal verwerken van zaken. Dus als je een IMAP account van je provider gebruikt of Gmail oid, ga je dat iig met Outlook 'nieuw' niet meer kunnen doen.
Of je laat vanaf het andere account de email automatisch doorsturen naar het Outlook account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 22:09:
[...]

Of je laat vanaf het andere account de email automatisch doorsturen naar het Outlook account.
Hoe ga je dat doorsturen regelen? En wat als je geen Outlook/MS account hebt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:07

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Pagina: 1