Service Unavailable - Zero size object

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
  1. Maak post met image.
  2. Druk op verstuur.
  3. Krijg onderstaande foutmelding.
  4. 'Vorige pagina in nieuw tabblad'.
  5. Zie hele post in concept.
  6. Druk nogmaals op verstuur.
  7. Post wordt alsnog gepost.
  8. Post indien relevant: True in "Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYlp6fccWbKbvwOztw33bM5ys8U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sMP2i8mDVxUQHd3ZY5cTmzsa.png?f=user_large

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt helaas stap 1 niet uitgevoerd: controleer of het al eerder is gemeld. Zero Size Object foutmelding ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Hero of Time schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 19:18:
Je hebt helaas stap 1 niet uitgevoerd: controleer of het al eerder is gemeld. Zero Size Object foutmelding ;)
Zeer zeker wel gedaan en toen vond ik een topic van ik meen vorig jaar (hele error gezocht).
Vanuit problem management prima om een nieuw topic aan te maken. En laten we eerlijk zijn het is niet dat we in dit subforum de rest van Got ondersneeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat niet, maar niemand vind dubbele meldingen van dezelfde bug leuk. Informatie verspreid over tig plaatsen helpt niet echt met het oplossen van het probleem. :)

Ik wist toevallig dat het recent gemeld was en vond het direct op de tweede pagina. Maar zoeken op 'zero size object' had dat topic toch ook wel naar voren moeten brengen. Ik krijg 3 hits als suggestie, eerst het topic dat ik heb gelinkt, daarna deze en als derde idd die van vorig jaar. Daar wordt Akamai de schuld gegeven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Hero of Time schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 19:33:
Dat niet, maar niemand vind dubbele meldingen van dezelfde bug leuk. Informatie verspreid over tig plaatsen helpt niet echt met het oplossen van het probleem. :)

Ik wist toevallig dat het recent gemeld was en vond het direct op de tweede pagina. Maar zoeken op 'zero size object' had dat topic toch ook wel naar voren moeten brengen. Ik krijg 3 hits als suggestie, eerst het topic dat ik heb gelinkt, daarna deze en als derde idd die van vorig jaar. Daar wordt Akamai de schuld gegeven.
Ik zocht zo: zoeken naar 'Service Unavailable - Zero size object' letterlijk naar de error: 'Service Unavailable - Zero size object' en vond alleen die in 2024. Mag dan toch wel opnieuw gemeld worden?
Als 50 mensen die error krijgen, maar niemand meldt het hebben we er ook niets aan. Kees en collega's zullen het ongetwijfeld wel voorbij zien komen in SB en er wel of niet iets mee doen, alle vertrouwen in ze om dat op waarde te schatten.

M.i. hoef ik hierop geen reactie te hebben, als het belangrijk genoeg is wordt er wel naar gekeken. En het is nu ook niet zo dat SB nu ontploft van de topics ..