Waar komt dat 'replit.app' certificaat wat je voor www.blauwbijl.nl gebruikt vandaan?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Zo niet had ik een DNS probleem verwacht en niet een certificaat probleem. Zie ook de screenshot in de openingspost.Christoxz schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:26:
Heb je een `www.` DNS record?
Precies dit...de site is aan een verkeerd certificaat gekoppeld.Will_M schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:32:
Waar komt dat 'replit.app' certificaat wat je voor www.blauwbijl.nl gebruikt vandaan?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Je hebt een certificaat nodig voor je eigen domein als je die nog hebt.lier schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:45:
Precies dit...de site is aan een verkeerd certificaat gekoppeld.
Je host kennelijk bij Google. Je kan een gratis certificaat aanvragen bijvoorbeeld bij Let's Encrypt. Die zul je vast wel ergens in de interface kunnen uploaden (Certificate Manager?).
Het SSL/TLS-certificaat is alleen geldig voor je website zonder "www." ervoor.hotwheels92 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:23:
ik heb een volledige functionele website, alleen ik krijg geen www. domein werkend.
Ik heb het weliswaar als subdomein aangemaakt maar krijg alsnog deze error
[Afbeelding]
De oplossing is afhankelijk van wat je gebruikt een nieuw certificaat met 2 CN's: 1x met www. 1x zonder www.
Of het anders instellen van je reverse proxy die het certificaat automatisch aanvraagt en verlengt.
Spel en typfouten voorbehouden
Had er geen DNS record voor www geweest, had je een andere foutmelding gekregen (dat het adres niet gevonden kan worden).Christoxz schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:26:
Heb je een `www.` DNS record?
Of de WWW variant van de website redirecten naar de non-WWW variant, die dus gewoon werktFredvZ schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:03:
[...]
Het SSL/TLS-certificaat is alleen geldig voor je website zonder "www." ervoor.
De oplossing is afhankelijk van wat je gebruikt een nieuw certificaat met 2 CN's: 1x met www. 1x zonder www.
Of het anders instellen van je reverse proxy die het certificaat automatisch aanvraagt en verlengt.
https://blauwbijl.nl/
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 11-07-2025 11:46 ]
Pagina: 1