Het is so ver ben ik bang, mijn oude beestje is het na 8 jaar aan het begeven. Het is dus tijd voor een nieuwe...
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name af en toe een beetje gamen (AAA, nieuwe games) op 1440p met 2 monitoren. Verder veel browser gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijft het onder de 2000. Met de eerste inschatting kom ik uit op ~1900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSD's die nu in de PC zitten gaan mee (1x M2 schijf, 1x SSD Sata, 1x HDD Sata), en alle rand apparatuur gaat mee (schermen, muis, toetsenbord, etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de benodigde apparatuur (CPU, moederbord, videokaart, etc.) heb ik geloof ik niets bijzonders nodig. Ik wil er alleen 1 nieuwe SSD in plaatsen, welke op termijn de oude SATA schijven gaat vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt specifiek. Bang for Buck is prima! Wel heb ik graag een AIO koeler. Dit heb ik nu ook, en bevalt me goed. Het oogt een stuk mooier in een kast vind ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is fijn.
Ga je overklokken?
Geen intentie tot overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het liefste heb ik dat er een extra setje ogen naar mijn nieuwe setup kijkt. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets doms over het hoofd zie... Assemblage ga ik zelf doen, is vorige keer ook goed bevallen.
Verder sta ik open voor (bijna) alles. Het liefste blijf ik bij de processor/moederbord keuze, maar ook daar neem ik alle adviezen in me op.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name af en toe een beetje gamen (AAA, nieuwe games) op 1440p met 2 monitoren. Verder veel browser gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijft het onder de 2000. Met de eerste inschatting kom ik uit op ~1900.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De SSD's die nu in de PC zitten gaan mee (1x M2 schijf, 1x SSD Sata, 1x HDD Sata), en alle rand apparatuur gaat mee (schermen, muis, toetsenbord, etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de benodigde apparatuur (CPU, moederbord, videokaart, etc.) heb ik geloof ik niets bijzonders nodig. Ik wil er alleen 1 nieuwe SSD in plaatsen, welke op termijn de oude SATA schijven gaat vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt specifiek. Bang for Buck is prima! Wel heb ik graag een AIO koeler. Dit heb ik nu ook, en bevalt me goed. Het oogt een stuk mooier in een kast vind ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is fijn.
Ga je overklokken?
Geen intentie tot overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het liefste heb ik dat er een extra setje ogen naar mijn nieuwe setup kijkt. Ik ben altijd een beetje bang dat ik iets doms over het hoofd zie... Assemblage ga ik zelf doen, is vorige keer ook goed bevallen.
Verder sta ik open voor (bijna) alles. Het liefste blijf ik bij de processor/moederbord keuze, maar ook daar neem ik alle adviezen in me op.
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 294,99 | € 294,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 736,97 | € 736,97 |
1 | Behuizingen | be quiet! Light Base 600 LX Zwart | € 134,99 | € 134,99 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 360 A-RGB Zwart | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 91,61 | € 91,61 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 130,99 | € 130,99 |
1 | SSD's | Samsung 9100 Pro, met heatsink 2TB | € 257,90 | € 257,90 |
Totaal | € 1.906,44 |