Amarok 3.3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Cossement
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-07 12:21
Artikel: download: Amarok 3.3
Auteur: @Drobanir

Beste,

Amarok krijgt in jullie mail een regenboog icoontje, ik veronderstel dat dat wil zeggen dat het programma voor de meest gangbare besturingssystemen beschikbaar is, maar de facto draait het niet echt op Windows, je kan het wel zelf compileren, maar dat is een PITA en er werken een aantal zaken niet dus misschien kan dat beter naar (enkel) Linux veranderd worden.

Ik was zelfs al enthousiast omdat ik dacht dat er eindelijk een deftige Windows build was, want zowel Strawberry, Clementine en WACUP kunnen langs geen kanten om met een grote collectie aan bestanden (zo'n 130.000) en crashen regelmatig (quasi uurlijks) steevast tijdens het bijwerken van de db, volgens mij omdat die met een soort SQLite(-achtige) database zitten die met zo veel data niet goed werkt op de manier waar het geïmplementeerd is.
Met Amarok kon je MySQL als backend DB gebruiken, wat ik ook wel zou willen voor een van de Windows alternatieven. :D

Groeten,

Wim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 20:18

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Hallo Wim,

De regenboog geeft aan dat het voor meerdere platformen beschikbaar is, in dit geval Linux en BSD. In het artikel geef ik ook aan dat de Windowsbuild al lang niet meer is onderhouden. Zoals je zelf aangeeft, is de broncode vrij beschikbaar, dus hopelijk pikt iemand het op.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Cossement
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-07 12:21
BSD had ik nu net als desktop OS geen rekening mee gehouden, ze staan zelfs niet op statcounter. :-(
Het enige wat ik kon vinden is van medio vorig jaar, een op de 10.000 zou het gebruiken...
https://forums.freebsd.or...wide-use-july-2024.94477/

Servers, routers en zo is natuurlijk een ander verhaal, maar ik zie niet direct iemand dat daarop doen.