Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de pc gamen van competitive games zoals COD, CS, Apex tot AAA games zoals GOW, Elden ring etc. Daarnaast ben ik in de loop van de tijd ook van om te beginnen met streamen en editen van video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit €2100 inclusief alles.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee de pc bouw ik vanaf 0 heb wel al een 2k monitor met 165Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[n ieder geval 32GB aan RAM, een videokaart met zeker 16GB aan VRAM, 1TB aan geheugen moet voldoende zijn en verder een goede processor als het past een AMD Ryzen 7 9800X3D Processor ander is een AMD Ryzen 7 7800X3D Processor ook goed
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta opzich open voor alle soorten merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan graag een beetje 1 kleuren thema dus of all black of all white, maar prijs is prio
.
Ga je overklokken?
Als de build goed genoeg is niet zo zeer.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goede build waar Prijs/kwaliteit verhouding top is.
ik ben zelf met het volgende All White build gekomen, maar ben gewoon benieuwd wat ander opties zijn en of het nog beter kan: https://nl.pcpartpicker.com/user/Ibrahdah/saved/N8GrmG
Ik wil met de pc gamen van competitive games zoals COD, CS, Apex tot AAA games zoals GOW, Elden ring etc. Daarnaast ben ik in de loop van de tijd ook van om te beginnen met streamen en editen van video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hooguit €2100 inclusief alles.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee de pc bouw ik vanaf 0 heb wel al een 2k monitor met 165Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[n ieder geval 32GB aan RAM, een videokaart met zeker 16GB aan VRAM, 1TB aan geheugen moet voldoende zijn en verder een goede processor als het past een AMD Ryzen 7 9800X3D Processor ander is een AMD Ryzen 7 7800X3D Processor ook goed
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta opzich open voor alle soorten merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan graag een beetje 1 kleuren thema dus of all black of all white, maar prijs is prio
Ga je overklokken?
Als de build goed genoeg is niet zo zeer.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goede build waar Prijs/kwaliteit verhouding top is.
ik ben zelf met het volgende All White build gekomen, maar ben gewoon benieuwd wat ander opties zijn en of het nog beter kan: https://nl.pcpartpicker.com/user/Ibrahdah/saved/N8GrmG