Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Beste,
Hoe zijn uw ervaringen op dit moment met de camera?
Ik heb juist prima ervaringen met WiFi, ondanks een afstand van ongeveer 6 meter en 2 muren.
Wel heb ik een vraag over 2 andere dingen.
Ik gebruik de camera om mijn slaap vast te leggen zodat ik daardoor mijn epilepsieaanvallen kan vast leggen.
De camera schakel ik in en uit door een scenario.
Daardoor krijg ik een continue opname van de gehele nacht.
Twee dingen:
De tijd welke zichtbaar is in de opname loopt achter met de werkelijke tijd.
Ongeacht wat voor een tijd de camera door ons wordt aangezet in werkelijkheid gaat de opname pas lopen om 1 uur in de nacht.
Hoe zijn uw ervaringen op dit moment met de camera?
Ik heb juist prima ervaringen met WiFi, ondanks een afstand van ongeveer 6 meter en 2 muren.
Wel heb ik een vraag over 2 andere dingen.
Ik gebruik de camera om mijn slaap vast te leggen zodat ik daardoor mijn epilepsieaanvallen kan vast leggen.
De camera schakel ik in en uit door een scenario.
Daardoor krijg ik een continue opname van de gehele nacht.
Twee dingen:
De tijd welke zichtbaar is in de opname loopt achter met de werkelijke tijd.
Ongeacht wat voor een tijd de camera door ons wordt aangezet in werkelijkheid gaat de opname pas lopen om 1 uur in de nacht.
audiojunk schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:59:
Ik heb laatst een LSC Smart Connect Smart indoor IP camera gekocht maar heb het idee dat deze niet goed werkt omdat de camera al vrij vlot offline gaat en ik dan ook niks kan doen behalve de USB stekker er even uit te halen.
Ik heb ook een LSC Smart Connect draaibare camera en een LSC videodeurbel en deze werken zonder problemen 24 uur per dag.
Ik heb het idee dat indoor camera in een soort slaapstand gaat maar kan dit nergens aan of uitzetten.
Probleem met wifi is het niet want hij staat naast de modem, dus verbinding is stabiel en overige LSC spullen hebben er geen last van.
Iemand ervaring met deze camera en weet of deze ook altijd hoort aan te blijven of dat deze toch in soort van slaapstand gaat?
Overigens viel het me wel op dat hoewel de camera offline is de nachtmodus (IR leds) wel werken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Iets heel anders.
Krijgen jullie ook irritante reclame te zien als je de opnames bekijkt?
Of weet iemand hoe dit te blokkeren.?
Krijgen jullie ook irritante reclame te zien als je de opnames bekijkt?
Of weet iemand hoe dit te blokkeren.?
@Rbb-lwdn
Soms bij het opstarten van de app krijg ik de reclames voor hun cloud service, verder niks
Als je meer heb dan is je app of telefoon waarschijnlijk besmet
Soms bij het opstarten van de app krijg ik de reclames voor hun cloud service, verder niks
Die bedoelde ik dus.1lau schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:33:
@Rbb-lwdn
Krijg hem niet bij opstarten.
Gebruik hun app niet , gebruik smart-life.
Alleen als ik een opname bekijk.
Wel weg te drukken
Tja, spotgoedkope apparatuur met gratis cloud-functies moeten natuurlijk ergens van betaald worden... Als je dat niet wil (en met recht, gelet op de privacy-implicaties) zou je zelf een Frigate-server kunnen opzetten en de beelden van de camera daarmee verwerken.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
@Rbb-lwdn Het is dus de smartlife app
Dat het spotgoedkoop en bedenkelijk is, daar ben ik het wel mee eens
Ik gebruik zelf de micro sd kaartjes voor opslag
De cloud-functies zijn niet gratis op de Tuya/LSC app, daarom krijg je daar soms pop-ups/reclames overThijsmans schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:10:
Tja, spotgoedkope apparatuur met gratis cloud-functies moeten natuurlijk ergens van betaald worden...
Dat het spotgoedkoop en bedenkelijk is, daar ben ik het wel mee eens
Ik gebruik zelf de micro sd kaartjes voor opslag
Pagina: 1