Amazon Prime prijzen in de PW

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De 108,90 euro linkt naar een product dat 133,32 kost en verkocht wordt door Mega dealings
Dat zijn volgens mij twee dingen die niet kloppen. Dit was al gemeld via "Onjuiste informatie melden"

De 109 euro lijkt een Prime-only prijs te zijn ("Prime Days: exclusieve prijzen voor Prime-leden"), maar het lijkt mij ook niet de bedoeling dat die zo in de PW wordt getoond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Qmu3nLZn0GiWoyyezciBtB67X8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5cXnFzX5RirxpjvHZQacjKyE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek Dat eerste pakken we vanzelf op vanuit ons meldpunt, dank voor het melden.

En mbt de Prime-prijzen, dit klopt, gedurende Primedays, tonen we Prime-prijzen. Maar alleen tijdens deze dagen, daarbuiten zijn het weer de gewone prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:04:
@Olaf van der Spek Dat eerste pakken we vanzelf op vanuit ons meldpunt, dank voor het melden.

En mbt de Prime-prijzen, dit klopt, gedurende Primedays, tonen we Prime-prijzen. Maar alleen tijdens deze dagen, daarbuiten zijn het weer de gewone prijzen.
Wat is de gedachte hierachter? Als er 109 euro totaalprijs staat, moet iedereen dat toch voor 109 euro kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Olaf van der Spek schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:07:
[...]

Wat is de gedachte hierachter? Als er 109 euro totaalprijs staat, moet iedereen dat toch voor 109 euro kunnen kopen?
@BenOK en/of @WouterdR, kan een van jullie hierop antwoord geven? Dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:13
Olaf van der Spek schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:07:
[...]

Ik lees ff mee.
Ik ben dit wel met @Olaf van der Spek eens.
Prime prijzen is voor Prime leden en lidmaatschap is niet gratis.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterdR
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 10-09 22:31

WouterdR

Manager Pricewatch
Dank @Glaanie. De prijzen van de deals zijn dermate goed dat we al een aantal Prime Days ze op deze manier plaatsen in de pricewatch. Achter de shopnaam staat gemeld dat de prijs exclusief is voor Prime leden.

Geen Prime-lid, met een kleine hack kan iedereen het product voor deze prijs kopen. De eerste 30 dagen is prime namelijk gratis en je kunt opzeggen voordat je gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
WouterdR schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:43:
Achter de shopnaam staat gemeld dat de prijs exclusief is voor Prime leden.
Dat staat er niet. Of het staat er op zijn minst niet duidelijk.
Geen Prime-lid, met een kleine hack kan iedereen het product voor deze prijs kopen. De eerste 30 dagen is prime namelijk gratis en je kunt opzeggen voordat je gaat betalen.
Kan dat ook als je dat al eens gedaan hebt?

Los van dat het kan vind ik het niet helemaal zuiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:22:
Kan dat ook als je dat al eens gedaan hebt?
Ja, want ik heb nog nooit voor Prime betaald. Het zal natuurlijk niet 12 keer per jaar kunnen of zo, maar één keer per jaar gratis Prime moet zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustaaf437
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 22:22
Zelf kreeg ik ook een paar price-alerts en dat zijn ook Prime-kortingen. Daar doe ik niet aan mee en ik denk dat veel anderen dat ook niet willen.

Misschien is het een idee om ‘members-only’ prijzen apart te tonen of als optie? Er zijn meer shops die met members-only prijzen werken, maar dat zou een optie moeten zijn lijkt me. Ook al is prime nu 30 dagen gratis lijkt het me niet goed dit standaard te tonen. Ik snap dat dit wel wat ontwikkelwerk kost, maar nu komen er prijzen voorbij waar een groot aantal mensen niets aan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Amazon kan toch gewoon achter hun naam nog iets van: "Nog 20% extra korting voor Prime leden" tonen? Ik snap aan ene kant dat iedereen tijdelijk prime lid kan worden (al heb je dan misschien wel CC nodig?). Maar ik zou ook zeggen dat de prijzen in de PW gewoon de prijzen voor echt iedereen moeten zijn. Mogen andere webshops ook lidmaatschapsprijzen invoeren die dan bovenaan komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Reinier

\o/

Sissors schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 09:36:
Amazon kan toch gewoon achter hun naam nog iets van: "Nog 20% extra korting voor Prime leden" tonen?
Zoiets staat er toch al :?

Ik vind het echt een nondiscussie. Prime is zoals gezegd een maand gratis en als je uit principiële overwegingen geen Prime wilt (omdat je tegen Jeff Bezos bent?) dan koop je überhaupt niet bij Amazon lijkt me.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.