"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
UTFS 
Dat gezegd, vertel wat voor P3 je hebt (gewoon, B, E, EB?), wat voor RAM en wat voor mobo. Dan kunnen we verder praten.
Algemeen: is het een Katmai: moeilijk tot niet, is het een CuMine...
Dat gezegd, vertel wat voor P3 je hebt (gewoon, B, E, EB?), wat voor RAM en wat voor mobo. Dan kunnen we verder praten.
Oslik blyat! Oslik!
info lijkt me wel handig ja.
Maar als je een 6x100 variant hebt kun je met goed geheugen en een fatsoenlijk BX-board en koeling toch wel righting de 6x133 draaien.
<edit>Katmai wordt moeilijk ja. </edit>
Maar als je een 6x100 variant hebt kun je met goed geheugen en een fatsoenlijk BX-board en koeling toch wel righting de 6x133 draaien.
<edit>Katmai wordt moeilijk ja. </edit>
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Sjongejonge, waarom niet gewoon proberen? dan WEET je of het bij jou kan of niet.Op maandag 17 september 2001 17:31 schreef LoW.R1D3R het volgende:
Yo peeps!
Vraagie : ik wil ff weten of mijn p3 600 over te clocken is!
Zo ja, en je wil wat info over mn processor weten , reply ff en dan zet ik alle info erop!
Thanks alvast!
R1D3R
800MHz moet lukkenOp maandag 17 september 2001 17:31 schreef LoW.R1D3R het volgende:
Yo peeps!
Vraagie : ik wil ff weten of mijn p3 600 over te clocken is!
Zo ja, en je wil wat info over mn processor weten , reply ff en dan zet ik alle info erop!
Thanks alvast!
R1D3R
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
http://www.overclockers.com
moet je daar ff de database gebruiken. Dan weet je precies tot hoe ver anderen hem hebben gekregen.
moet je daar ff de database gebruiken. Dan weet je precies tot hoe ver anderen hem hebben gekregen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
He het is een n00by en dit zal je nu ook wel kennen. Jij bent eerst ook een n0by geweest en dat vond jij waarschijnlijk ook vervelend. Anders ik wel dus geef hem een kans.
Op maandag 17 september 2001 17:35 schreef dion_b het volgende:
UTFS
Verwijderd
Kijk eerst eens in zijn profiel zeg...pfff...Op maandag 17 september 2001 17:35 schreef dion_b het volgende:
UTFS
Deze move ik niet eens naar OCM. Lees de FAQ en Search
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()