Verkeerde afbeeldingen Corsair iCUE Link LCD waterkoelers

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackFireBolt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-08 18:56
Hi, op de Pricewatch pagina's van de onderstaande Corsair AIO's zijn de verkeerde afbeeldingen toegevoegd

Het gaat om de AIO's met een LCD scherm erin, op pricewatch zie je echter de non-LCD varianten

Links naar onderstaande Pricewatch pagina's bevatten de verkeerde afbeeldingen;
uitvoering: Corsair iCUE Link Titan 360 RX LCD Zwart
uitvoering: Corsair iCUE Link Titan 240 RX LCD Zwart
uitvoering: Corsair iCUE Link Titan 240 RX LCD Wit

Sorry als dit niet het juiste topic/platform is om dit te melden, ik weet niet echt waar ik anders moet zijn ^^'

Beste antwoord (via BlackFireBolt op 18-07-2025 11:23)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

BlackFireBolt schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:49:
Hi, op de Pricewatch pagina's van de onderstaande Corsair AIO's zijn de verkeerde afbeeldingen toegevoegd

Het gaat om de AIO's met een LCD scherm erin, op pricewatch zie je echter de non-LCD varianten

Sorry als dit niet het juiste topic/platform is om dit te melden, ik weet niet echt waar ik anders moet zijn ^^'
En vervangen: product: Corsair iCUE Link Titan RX LCD. De 360mm wit heb ik ook aangepast, daar hadden we alleen thumbnails voor, dus nu zie je tenminste wat als je gaat vergroten :P

Het achteraf aanpassen van afbeeldingen is iets wat alleen wij kunnen, je kan het het ook niet direct aangeven via het meldpunt. Wat je wel kan doen, is in het opmerkingenveld neerzetten wat er mis is met de afbeeldingen. Of een topic aanmaken, zoals je nu hebt gedaan. Maakt voor ons niet zoveel uit, wat voor jou het handigste is op het moment dat je het ziet.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

BlackFireBolt schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:49:

En vervangen: product: Corsair iCUE Link Titan RX LCD. De 360mm wit heb ik ook aangepast, daar hadden we alleen thumbnails voor, dus nu zie je tenminste wat als je gaat vergroten :P

Het achteraf aanpassen van afbeeldingen is iets wat alleen wij kunnen, je kan het het ook niet direct aangeven via het meldpunt. Wat je wel kan doen, is in het opmerkingenveld neerzetten wat er mis is met de afbeeldingen. Of een topic aanmaken, zoals je nu hebt gedaan. Maakt voor ons niet zoveel uit, wat voor jou het handigste is op het moment dat je het ziet.

Dit topic is gesloten.