Vergelijking TV settopboxen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Ik ben op zoek naar een vergelijking van de settopboxen van de verschillende providers. Echter bedoel ik dan het menu of weergave op de tv als je deze aansluit, dus niet de specs.

Bij veel/alle reviews en vergelijkingen ligt de focus op de specs als snelheid en extra functies. Vaak ook alleen bij één van de providers. Maar ik heb nog nergens een goede vergelijking kunnen tussen de providers en het gemak van tv kijken zelf.

Als voorbeeld heb ik zelf KPN. De box sluit je aan op je modem en na de eerste installatie krijgt je beeld.
Wisselen tussen de zenders is gewoon op het nummer drukken.
Mijn schoonmoeder heeft Online. Daar kreeg je iedere keer een menu te zien met tich streaming diensten en films die je kan kopen en weet ik wat nog meer voor troep. Voor "gewoon" tv kijken moet je eerst optie in dit menu kiezen.
Ik zeg kreeg omdat het wel inmiddels zo'n anderhalf jaar geleden is dat ik alles moest aansluiten.

Deze vergelijking zoek ik omdat we recent verhuist zijn naar een gebied waar geen glasvezel van KPN ligt en de ADSL het af en toe laat afweten. Andere optie is de glasvezel van Delta uit de tuin door laten trekken naar binnen of Ziggo waar we in het verleden veel problemen mee hebben gehad.

Als dit op het verkeerde forum staat, mijn excuses.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?