.cda files afspeelbaar op stereo?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
hey mensen

dit topic is eigenlijk audio- i/o- en software algemeen..
Ik heb het maar in audio gedumpt..
Mijn vraag is, op .cda files, als je die naar hdd kopieert en dan op cd brandt, afspeelbaar zijn op een normale stereo?
ik d8 van wel, maar ik plaats liever ff een topic op GoT dan een cd'tje te verkloten ;)

thanx alvast

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:42

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 17 september 2001 17:18 schreef da_rippah het volgende:
hey mensen

dit topic is eigenlijk audio- i/o- en software algemeen..
Ik heb het maar in audio gedumpt..
Mijn vraag is, op .cda files, als je die naar hdd kopieert en dan op cd brandt, afspeelbaar zijn op een normale stereo?
ik d8 van wel, maar ik plaats liever ff een topic op GoT dan een cd'tje te verkloten ;)

thanx alvast
niet echt..als je kijkt naarde omvang van die .cda files dan zulje zien dat die maar iets van 46 bytes ofzo groot zijn.... je zult de cd moeten copieeren dmv bv een DISK copy binnen een cdbrand programma. Of je moet ze als mp3/wav files naar je Hardeschijf laten schrijven met bv het programma AudioCatalyst.

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
een image file maken, met bijv. Nero, en dan op cd branden, dat kan wel neem ik aan ???

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Je moet .CDA files niet naar de hd copieren, maar Audio Extraheren, ook wel "rippen" genoemd.

http://www.exactaudiocopy.de is de beste.

Het resultaat is dan Wav bestanden (10 MB per minuut) dus je moet zo een 800 MB vrij hebben op je HD.
Die Wavs brand je dan als "Audio CD".

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

een image file maken, met bijv. Nero, en dan op cd branden, dat kan wel neem ik aan ???
jep

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein