Hallo allemaal,
Ik loop tegen een specifiek probleem aan en hoop dat jullie me kunnen helpen met jullie expertise. Ik ben op zoek naar een mobiele provider die doorschakeling naar 09-servicenummers ondersteunt.
Situatie:
Momenteel zit ik met een Sim Only bij Lebara, maar zij bieden deze functionaliteit niet aan. Na wat speurwerk kwam ik uit bij 50+mobiel, maar helaas vermelden zij expliciet op hun website dat doorschakeling naar 090*-servicenummers niet mogelijk is:
Bestaat er een Nederlandse mobiele provider die wél doorschakeling naar 09-servicenummers aanbiedt? En zo ja, welke is dan het meest kosteneffectief?
Kort samengevat:
- Enige functie: gesprekken doorschakelen naar een 09-nummer
- Zoek eigenlijk het goedkoopste onbeperkt bellen abonnement
- Data en SMS zijn irrelevant voor mijn use case
Hebben jullie ervaring met providers die deze functionaliteit wel ondersteunen? Alle tips en ervaringen zijn welkom!
Bij voorbaat dank voor jullie input!
Ik loop tegen een specifiek probleem aan en hoop dat jullie me kunnen helpen met jullie expertise. Ik ben op zoek naar een mobiele provider die doorschakeling naar 09-servicenummers ondersteunt.
Situatie:
Momenteel zit ik met een Sim Only bij Lebara, maar zij bieden deze functionaliteit niet aan. Na wat speurwerk kwam ik uit bij 50+mobiel, maar helaas vermelden zij expliciet op hun website dat doorschakeling naar 090*-servicenummers niet mogelijk is:
Vraag:Je kunt doorschakelen naar telefoonnummers op vaste of mobiele netwerken in Nederland. Je kunt je mobiele telefoon niet doorschakelen naar: Nummers in het buitenland, 0800 informatienummers, 090* servicenummers.
Bestaat er een Nederlandse mobiele provider die wél doorschakeling naar 09-servicenummers aanbiedt? En zo ja, welke is dan het meest kosteneffectief?
Kort samengevat:
- Enige functie: gesprekken doorschakelen naar een 09-nummer
- Zoek eigenlijk het goedkoopste onbeperkt bellen abonnement
- Data en SMS zijn irrelevant voor mijn use case
Hebben jullie ervaring met providers die deze functionaliteit wel ondersteunen? Alle tips en ervaringen zijn welkom!
Bij voorbaat dank voor jullie input!