Hallo allemaal!
Ik zoek een?
Opvolger voor mijn pixel 6a, de camera begint intussen achter te lopen op vrienden en familie, de telefoon reboot spontaan 1 keer per dag en ik heb zin in iets nieuws.
Wat is je budget?
Ik wil proberen niet boven de 400€ uit te komen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben niet persé een intensieve gebruiker maar zou graag een telefoon hebben die bij blijft met updates, in ieder geval 3 jaar mee gaat en een goede camera heeft.
Ik gebruik NFC voor betalingen en Android auto onderweg.
Mijn 6a heeft een opslag capaciteit van 128gb, ik ben nog niet tegen grenzen aangelopen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom uit op 3 toestellen, maar hiertussen kiezen vind ik lastig:
- Pixel 9a (kan in de aanbieding in de buurt van mijn budget komen)
- Nothing 3a Pro
- Oneplus 13R
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze 3 is het beste voor mij? Of mis ik nog een toestel wat een beter alternatief zou zijn?
Ik zoek een?
Opvolger voor mijn pixel 6a, de camera begint intussen achter te lopen op vrienden en familie, de telefoon reboot spontaan 1 keer per dag en ik heb zin in iets nieuws.
Wat is je budget?
Ik wil proberen niet boven de 400€ uit te komen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben niet persé een intensieve gebruiker maar zou graag een telefoon hebben die bij blijft met updates, in ieder geval 3 jaar mee gaat en een goede camera heeft.
Ik gebruik NFC voor betalingen en Android auto onderweg.
Mijn 6a heeft een opslag capaciteit van 128gb, ik ben nog niet tegen grenzen aangelopen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom uit op 3 toestellen, maar hiertussen kiezen vind ik lastig:
- Pixel 9a (kan in de aanbieding in de buurt van mijn budget komen)
- Nothing 3a Pro
- Oneplus 13R
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van deze 3 is het beste voor mij? Of mis ik nog een toestel wat een beter alternatief zou zijn?