Toon posts:

Compaq Armada 1700/1750 laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan misschien er zo eentje voor 750 piek krijgen. Weet nog niet precies of het de 1700 of 1750 is en welke uitvoering precies.

Ik zoek mensen met ervaring met deze laptop, hoe zit het met driversupport, draait win2k erop? Is het geheugen ala Compaq belachelijk duur?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Heb er 1 van de baas gekregen (1750). (wat zijn we weer gul :))
Ik heb zelf een 333 met 96MB geheugen en dat wil dus echt niet.

98 lijkt me beter.

Geheugen zal net zo duur zijn als al het andere geheugen voor compaq, te duur dus.

Verder zijn het wel grappige laptopjes, zijn wel stabiel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Prima laptop, alleen het bekende productiefoutje in het beelscherm, na verloop van tijd gaat ie flikkeren en hij wordt wit en je ziet niets meer.
Maar het geheugen, tja niet echt duur vond ik, ik heb er 128 mb bijgeprikt voor f120,- Gewoon die so dim uit de pricewatch.

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 20:30 schreef Flox het volgende:
Prima laptop, alleen het bekende productiefoutje in het beelscherm, na verloop van tijd gaat ie flikkeren en hij wordt wit en je ziet niets meer.
Maar het geheugen, tja niet echt duur vond ik, ik heb er 128 mb bijgeprikt voor f120,- Gewoon die so dim uit de pricewatch.
Hmmz het bekende productiefoutje? Dus de kans is groot dat dit gaat gebeuren? Hij is al een paar jaartjes oud dus...