Wie kan mij helpen ik wil graag een object(een persoon uit een familiefoto) uit een ingescande foto halen. Wie weet hoe dat moet en met welk programma dat kan? Ik heb zelf absoluut geen idee of dat überhaupt wel mogelijk is. Wie kan mij met raad en daad helpen
Met programma's zoals Paintshop pro en Photoshop.
Ik kan je aanraden om Paintshop te gebruiken,
aangezien Photoshop vrij ingewikkeld is.
Ik kan je aanraden om Paintshop te gebruiken,
aangezien Photoshop vrij ingewikkeld is.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
Photoshop is niet ingewikkeld, maar lijkt ingewikkeld. Als je van plan bent om later meer met je foto's te gaan doen raad ik je dit pakket aan.
Als het een beetje simpele pic is, kan je em er zo uitknippen/plakken ja met paint,..Op maandag 17 september 2001 17:16 schreef Fopma het volgende:
ehh met Paint?????
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kopen, in de winkelOp maandag 17 september 2001 17:20 schreef jackie1432 het volgende:
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
nee, het is geen simpel plaatje het is een foto met veel personen erop maar ik wil er nu eentje eruit halen!
Yep downloaden doen we hier niet.
We zijn allemaal brave burgers.
En het vragen naar dit soort dingen mag niet.
We zijn allemaal brave burgers.
En het vragen naar dit soort dingen mag niet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
volgens mij stond hij ergens op internet maar dat weet ik niet meer zekerOp maandag 17 september 2001 17:20 schreef jackie1432 het volgende:
LOp maandag 17 september 2001 17:26 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
volgens mij stond hij ergens op internet maar dat weet ik niet meer zekerMaar je bent lekker aan het crossposten en warezrequesten.
idd hij is niet braaf.
Want niemand doet dat natuurlijk, illegale software gebruiken en warez zoeken e.d.
Ga eens naar www.adobe.com Daar kan je het waarschijnlijk wel downloadenOp maandag 17 september 2001 17:20 schreef jackie1432 het volgende:
heeft iemand dan fotoshop voor mij?
of weet misschien waar ik dat programma kan downloaden?
Wel even creditcard bij de hand houden
En met extract in photoshop kan je leuk een persoontje of whatever eruit halen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
niks illegaal
geen warez requests
Een volledige trial is te downloaden op www.adobe.com
Op maandag 17 september 2001 17:20 schreef jackie1432 het volgende:
Paint Shop Pro heeft een 'Smart Edge'-selectiefunctie.. dan geef je globaal de randjes aan en dan maakt hij het zelf mooi. Als je het doet met antialias aan kun je best een aardig resultaat bereiken volgens mij.
gewoon in photoshop de feather op 1 px zetten en dan met de polygonal lasso lekker gaan knippen. net als op de basisschool. maar ik denk dat de topicstarter bedoelt hoe je een persoon uít de foto kan halen. en dat doe je dmv de clone tool. maar daar zijn denk ik zat tuts over.
Reden om um te sluiten.. naja, F1=HELP in welk prggie dan ook, verder zijn er boeken en een draad met dit niveau (vooral aan reacties) schiet niet op. Probeer gewoon even wat met Photoshop te pielen, let vooral op 'path' kan erg handig zijn om dingen vrijstaand te maken en anders 'mask' wat voor sommige dingen nog handiger is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()