Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alipc09
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DaYJgvBZVV2d6Xws0XL3CtfVoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhbV5fOhwT4S3RtOaip3Lk1Q.jpg?f=fotoalbum_large

Het is weer bijna Amazon Prime Day en misschien komen er wel wat leuke deals voorbij. Ik hoop zelf op een leuke 4K OLED monitor met 2.1 DP, maar verwacht het niet.

Buiten de monitor wil ik ook graag een Powerbank voor me Nintendo Switch 2 aanraders?

Zelf nog wat baby spulletjes we krijgen onze eerste kleine dus tips items zijn erg welkom!

Wens jullie allemaal veel succes, hopelijk komen er wat leuke deals voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:56

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik was gister al aan het zoeken naar topic. Tadaa daar istie. *O*
Ik hoop dit jaar weer Adobe Creative Cloud All Apps voor 1 jaar te scoren. Vorig jaar met mijn stomme kop er maar 1 gekocht terwijl er geen max activatie datum op zat.
Maar waarschijnlijk gaat het net als vorige keer weer zwaar tegenvallen de aanbiedingen.

Hoe kun je alerts instellen bij Amazon? Gewoon kwestie van 'opslaan voor later'?

[ Voor 13% gewijzigd door ManiacsHouse op 07-07-2025 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Dacht dacht het vandaag al begonnen was. Vond de aanbiedingen normaal beter, nagenoeg geen korting. Blijkt het morgen te zijn :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Altijd grappig met primedays dat tweakers pricewatch vaak al de prijs voor na middernacht weergeeft.
Dus als je een alert krijgt van een verlaging (op Amazon) en je ziet het niet als je erop klikt... Nog even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Nou het begint al goed met de eerste fake Prime Day deal. Zoek een 16 inch draagbare monitor. Voor 0.00 daarstraks met coupon (die er al weken op van toepassing is) €169,99 nu zonder coupon zelfde bedrag en is het ineens een Prime Day deal :+ ;w

Ik voorspel net zo'n afknapper als de vorige keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djabber
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-08 14:49
Meh, niet echt iets boeiends of wel? Samsung 990 M.2's met korting, dat wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Er is bij bedrag hoger dan €50 een extra €10 korting. Code PRIME10. Geen idee of geldig is bij alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ManiacsHouse schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:39:
Er is bij bedrag hoger dan €50 een extra €10 korting. Code PRIME10. Geen idee of geldig is bij alles.
Vage terms:
This Offer is valid for the first 37,000 customers who meet these conditions.

Mag aannemen dat dit aantal toch in no-time gehaald zou zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwerfkei
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-09 22:32
Anker en Ugreen store hebben beide redelijke aanbiedingen op opladers en powerbanks.
Edit: Weinig echte aanbiedingen als ik naar pricewatch kijk. Sommige dingen zijn vaker in het jaar voor dezelfde prijs te vinden

[ Voor 43% gewijzigd door zwerfkei op 08-07-2025 00:58 . Reden: Fouthe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

Vliegvlug

Flight Simple

SinergyX schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:45:
[...]

Vage terms:

Dat heb ik er vaker bij zien staan bij dergelijke aanbiedingen en ook altijd vaag gevonden maar tegelijkertijd nog niet gehad dat het op was dus misschien is het alleen om een gevoel van schaarste te creëren :?

Werkte bij net weer prima bij mij maar is ook nog niet zo lang actief natuurlijk.
Shelly Pro Dimmer 2PM voor nog geen €44 vond ik wel een prima prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinqeh
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18:28
Apple Mac Mini (M4, 16GB, 256GB) is op sale voor 585 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MXMan
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:42
Meh, niets bijzonders eigenlijk. Ik twijfelde nog of ik zou wachten tot Prime Days om eventueel een Poco F7 Pro 256GB te bestellen. Had ‘m op Aliexpress gevonden voor 395 EUR en geshipt uit Frankrijk, en dan nog 5% cashback via Mobile Vikings. Uiteindelijk met wat extra kortingen kwam het op 375 EUR uit. Nog steeds 75 EUR goedkoper dan op Prime Days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

Weer wat FireTVs besteld. Jammer dat ook deze duurder zijn geworden. Voorgaande keren bestelde ik de 4K Max nog voor zo’n 35 euro per stuk, nu heb je daar net de standaard 4K voor.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ManiacsHouse schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:09:
Nou het begint al goed met de eerste fake Prime Day deal. Zoek een 16 inch draagbare monitor. Voor 0.00 daarstraks met coupon (die er al weken op van toepassing is) €169,99 nu zonder coupon zelfde bedrag en is het ineens een Prime Day deal :+ ;w

Ik voorspel net zo'n afknapper als de vorige keer.
Klinkt hetzelfde als de solden in België, die zijn deze maand ook weer begonnen maar als ik de prijzen zie wat het gekost heeft dan heb ik grote twijfels of dat iemand dat er ooit voor betaald heeft :p

Volgens mij is het ook verboden, maar die 'coupon' van amazon is natuurlijk de truuk. Ik begreep al nooit waarom dat een coupon is die je moet activeren ipv een korting die je gewoon automatisch krijgt. Hierom dus..

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-09 09:29
pinqeh schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:34:
Apple Mac Mini (M4, 16GB, 256GB) is op sale voor 585 euro.
555 op .de

Make Tweakers Great Again

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27
Panasonic SD-YR2540, luxe broodbakmachine, normaal €207 nu €185

Ugreen 145W Power Bank for Laptop, €61.19. Is wel vaker afgeprijsd maar dit is laagste prijs tot nu toe.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:02

killercow

eth0

Marzman schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:08:
[...]

Klinkt hetzelfde als de solden in België, die zijn deze maand ook weer begonnen maar als ik de prijzen zie wat het gekost heeft dan heb ik grote twijfels of dat iemand dat er ooit voor betaald heeft :p

Volgens mij is het ook verboden, maar die 'coupon' van amazon is natuurlijk de truuk. Ik begreep al nooit waarom dat een coupon is die je moet activeren ipv een korting die je gewoon automatisch krijgt. Hierom dus..
Klopt, aanbiedingen moeten *echt* zijn, dus niet dubbeltje wisselen door de prijs te verhogen om het daarna 'korting' te geven, of door de prijs zachtjes aan te veranderen en dan ineens weer lager te maken.
Bij ons in Nederland kun je dit bij de ACM melden. Amazon's praktijken zijn daar met enige regelmaat onder de aandacht gekomen. Het blijft een nare (markt)-manipulerende club.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
DJI Osmo Action 4 'essential' nu voor €179 via Amazon(.nl) vanwege PRIME days !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ci5lWWzTLTeb5g-ImjsfXJQ8SWo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cI976DgqitTnawii7UTGjnCk.png?f=user_large

PW ; .... ?

[ Voor 27% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-07-2025 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:28
Heb het idee dat je vooral Powerbanks kan kopen tijdens de Prime dagen.

Die Mac Mini M4 kun je met educatie korting ook al voor dat bedrag krijgen.

Deze combi is nu bijna net zo duur als de nieuwe WiiM Amp Ultra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0lyJFCH8siyirTGHToEmQUYzqo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pElOOcTcIWhF78RirkHVyhbY.png?f=user_large

[ Voor 44% gewijzigd door Justevo op 08-07-2025 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikkechaap
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 22:29
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 08:58:
DJI Osmo Action 4 'essential' nu voor €179 via Amazon(.nl) vanwege PRIME days !

[Afbeelding]

PW ; .... ?
De Standard combo die je eerst in je post had is de iets betere deal, tenminste als je de Osmo Action Curved Adhesive Base nodig hebt. Anders kun je idd beter voor de essential gaan die 10 euro goedkoper is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 22:57
Hier nog wat Amazon basics batterijen besteld. Deze lijken scherp geprijsd te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sM9jswNrS9kWGAIfBkTW3wBcvtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vYFiBclT7CdO0QPLLqv4odHo.png?f=fotoalbum_large

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 20:14
Ik ben voor deze gegaan en dat is meer om een irritatie puntje thuis tegen te gaan dat ik altijd alle adapters kwijt ben :-P

https://www.amazon.nl/Cha...a3-416e-8054-ee5d8d319e1e

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYIizIiflpa1VRZYcEnlw_KkAD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mayeQuZQAXSkkv4IJlc5FE34.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door KingSizeBas op 08-07-2025 11:51 ]

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27
Zouden jullie links kunnen posten ipv screenshots?

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
ManiacsHouse schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:39:
Niet bij alles maar wel bij de Philips Oneblade mesjes
https://www.amazon.nl/aut...i%2Caps%2C107&sr=8-1&th=1

Dan koop je 2 doosjes voor 60,-. Normaal kost een doosje rond de 50,- als er geen aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Lego set: LEGO Icons The Lord of the Rings: Barad-dûr
Link: https://amzn.eu/d/8DL7K3C
Shop: Amazon
Prijs: 390,95
Extra korting: PRIME10 (code max door 37.000 mensen te gebruiken dacht ik)
Netto: 380,95

Best een oké prijs vergeleken met de concurrentie. Volgens Brickwatch de laagste prijs ooit voor dit product. Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Perkouw schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:08:
Lego set: LEGO Icons The Lord of the Rings: Barad-dûr
Link: https://amzn.eu/d/8DL7K3C
Shop: Amazon
Prijs: 390,95
Extra korting: PRIME10 (code max door 37.000 mensen te gebruiken dacht ik)
Netto: 380,95

Best een oké prijs vergeleken met de concurrentie. Volgens Brickwatch de laagste prijs ooit voor dit product. Klik.
Prime10 werkte bij mij niet om 6u vanochtend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Voor mensen met nog een Duits prime, ik ben zelf fan van deze kabels dus heb nog 2 lange erbij besteld:

UGREEN USB C Cable 100 W 2 m Charging Cable USB-C Pack of 2 PD 3.0
https://amzn.eu/d/07XlNLQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:36
Apple AirPods Pro 2 nu ook voor 199 te krijgen bij Amazon.

https://amzn.eu/d/9FGIYfo

Vorige week nog 220 euro ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:01
Phusebox schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:10:
[...]

Prime10 werkte bij mij niet om 6u vanochtend.
Om 9.30 uur nog gebruikt. Werkte overigens ook bij een product van onder de 50 euro waar de code wel op aangeboden werd, aangevuld met een kleiner product waar die code niet bij stond, maar waardoor het bedrag wel boven de 50 euro uitkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:14
Wouterkaas schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:36:
[...]

Om 9.30 uur nog gebruikt. Werkte overigens ook bij een product van onder de 50 euro waar de code wel op aangeboden werd, aangevuld met een kleiner product waar die code niet bij stond, maar waardoor het bedrag wel boven de 50 euro uitkwam.
Totaal bedrag moet boven (of op) de 50 liggen. De belangrijkste regel is dat de verkoper Amazon zelf moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:51
Cosmo q schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:40:
[...]

Totaal bedrag moet boven (of op) de 50 liggen. De belangrijkste regel is dat de verkoper Amazon zelf moet zijn.
Net nog eens getest, product 60 euro, verkocht door amazon, werkt niet. Code ongeldig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:59
-nevermind-

[ Voor 97% gewijzigd door breew op 08-07-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
Phusebox schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:43:
[...]

Net nog eens getest, product 60 euro, verkocht door amazon, werkt niet. Code ongeldig.
Vreemd tot hier toe geen problemen mee gehad. (Behalve als ik bij het zoeken/afwegen toch per ongeluk bij een product kom, dat toch niet door Amazon verkocht werd).

Hieronder een stuk uit de voorwaarden, zitten ook wel en paar kanshebbers tussen...

Artikelen die in aanmerking komen: De Promotiecode kan enkel worden ingewisseld voor artikelen die door Amazon worden verkocht op de website www.amazon.nl, met uitzondering van artikelen die worden verkocht door onafhankelijke verkopers (zelfs als deze "fulfilled by Amazon" of "Prime Eligible" zijn), Warehouse Deals, digitale producten, boeken, e-books, baby- en kindervoeding, Apple en Beats-producten, leveringskosten, of cadeauverpakkingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
dikkechaap schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:09:
[...]

De Standard combo die je eerst in je post had is de iets betere deal, tenminste als je de Osmo Action Curved Adhesive Base nodig hebt. Anders kun je idd beter voor de essential gaan die 10 euro goedkoper is.
Die kost circa €0,50 op Ali ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-08 10:42
Hier de volledige tekst/voorwaarden van de PRIME10 kortingscode :

Promotie Voorwaarden

Algemene voorwaarden:

Klanten kunnen gebruik maken van de kortingscode van € 10 bij een aankoop van ten minste € 50 op de hiervoor in aanmerking komende producten, en dit vóór 23.59 uur op 11 juli 2025 op Amazon.nl (de "Aanbieding")

De Aanbieding is beschikbaar voor elke klant die winkelt op amazon.nl.

De Aanbieding is enkel geldig voor bestellingen die geplaatst worden tussen 00:00 op 8 juli 2025 en 23:59 op 11 juli 2025 (de "Aanbiedingsperiode").

Dit Aanbod is geldig voor de eerste 37000 klanten die aan deze voorwaarden voldoen.

Elke klant kan aanspraak maken op maximaal één Aanbieding tijdens de Aanbiedingsperiode. Het maximale voordeel dat klanten kunnen ontvangen uit deze Aanbieding is één enkele promotiecode van € 10 (de "Promotiecode") die kan worden ingewisseld tegen artikelen die hiervoor in aanmerking komen met een totaalbedrag van minstens € 50 (de "Minimale Aankoopvereiste").

Artikelen die in aanmerking komen: De Promotiecode kan enkel worden ingewisseld voor artikelen die door Amazon worden verkocht op de website www.amazon.nl, met uitzondering van artikelen die worden verkocht door onafhankelijke verkopers (zelfs als deze "fulfilled by Amazon" of "Prime Eligible" zijn), Warehouse Deals, digitale producten, boeken, e-books, baby- en kindervoeding, Apple en Beats-producten, leveringskosten, of cadeauverpakkingskosten.

Om de promotiecode in te wisselen, voert u "PRIME10" in in de sectie "Je beschikbare saldo" op de betaalpagina bij de aankoop van uw in aanmerking komende artikelen vóór 23.59 uur op 11 juli 2025.
Post- en verpakkingskosten worden op elk artikel toegepast in overeenstemming met de standaard leveringstarieven en het beleid van Amazon.

De promotiecode is enkel inwisselbaar als dezelfde bezorgsnelheid is geselecteerd voor alle artikelen die in aanmerking komen voor deze promotie. Controleer tijdens het afrekenen de sectie "Bezorgingsgegevens" om te bevestigen dat alle artikelen die in aanmerking komen dezelfde leveringssnelheid hebben.
Minimum aankoopvereiste: De Aanbieding is onderworpen aan de Minimale Aankoopvereiste voor Artikelen die in aanmerking komen, dus:

als u artikelen die in aanmerking komen voor de promotie, uit uw winkelwagen verwijdert, zodat de gecombineerde aankoopwaarde van de resterende in aanmerking komende artikelen bij het afrekenen onder de minimale aankoopvereiste valt, vervalt de Aanbieding;
als u uw bestelling van een artikel dat in aanmerking komt, annuleert (zodat de gecombineerde aankoopwaarde van de resterende in aanmerking komende artikelen onder de minimum aankoopvereiste valt), vervalt de Aanbieding; en

als u een artikel dat in aanmerking komt, retourneert (zodat de gecombineerde aankoopwaarde van de in aanmerking komende artikelen die u behoudt onder de minimum aankoopvereiste valt), zal Amazon de waarde van de promotiecode van de terugbetaling aftrekken.

Als u onze 1-Click-bestelmethode gebruikt, is de promotiecode niet van toepassing op uw bestelling.

U moet het saldo van de waarde van de artikelen die in aanmerking komen betalen, nadat de promotiecode is toegepast.

De promotiecode heeft geen geldwaarde en is niet overdraagbaar.
Als u een bestelling plaatst voor artikelen die in aanmerking komen met de promotiecode en deze bestelling vervolgens retourneert of annuleert, kan de promotiecode niet worden terugbetaald of hergebruikt.

De Aanbieding is afhankelijk van beschikbaarheid en kan zonder kennisgeving worden ingetrokken, gewijzigd, uitgebreid of aangepast. Het Aanbod heeft geen alternatief in contanten.

[ Voor 94% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ik post geen link, aangezien ik op de spaanse amazon zit.

maar ik had 3 aqara m3 hubs nodig.
en vandaag waren die 100 euro ipv 130.

dus besteld.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:34
jack zomer schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:14:
ik post geen link, aangezien ik op de spaanse amazon zit.

maar ik had 3 aqara m3 hubs nodig.
en vandaag waren die 100 euro ipv 130.

dus besteld.
Deze:
https://amzn.eu/d/0gns43c
Veel bedrijven gaan mee met de prijs van 99 euro: uitvoering: Aqara Hub M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Goof2000 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:31:
[...]

Deze:
https://amzn.eu/d/0gns43c
Veel bedrijven gaan mee met de prijs van 99 euro: uitvoering: Aqara Hub M3
Volgens de prijsgrafiek voor de Aqara M3 op de tweakers pricewatch is de 99€ niet anders dan op de laatste Black Friday.

Ik hoop(te) op een prijs van minimaal onder de 90€.

Hoofdzakelijk wil ik eindelijk mijn Aqara FP2 (als Matter Device) via deze hub aan mijn Homey Pro kunnen koppelen (met de 3 zones in mijn woonkamer).

[ Voor 14% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Over een “hub versie 3” gesproken.

De switchbot HUB 3 is ook in de aanbieding:

https://www.amazon.nl/gp/...smid=A24OD00O3WDRUS&psc=1

Van 129,99€ naar 97,49€.

[ Voor 8% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
SinergyX schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 00:45:
[...]

Vage terms:

Heb het rond 00:15 en vanochtend rond 08:00 geprobeerd bij meerdere producten vanuit Amazon zelf en geen enkele keer werkt het.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Lisadr schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:31:
[...]

Heb het rond 00:15 en vanochtend rond 08:00 geprobeerd bij meerdere producten vanuit Amazon zelf en geen enkele keer werkt het.
Uur geleden nog bestelling gedaan en de 10 euro korting gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-ICaRuS
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:16
Zojuist 2x 20 pack Gillette Fusion 5 scheermessen besteld. Kortingscode PRIME10 deed het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 10:44
Zojuist de Ugreen DXP6800 Pro besteld - stond bij "Je betaalt € 767,99 met coupon "
Bij de kassa zie je ook dat prijs

iOS N3rd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Lisadr schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:31:
[...]

Welke artikelen probeer je te bestellen? Op de productpagina moet er ook specifiek bij staan dat een product meedoet met de 10 euro korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhfvQBN_qD8L-NuL2OI7N6o0yPc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/90vk4fQJykNKub7IyIh8GXtf.png?f=user_large

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:57

pinda powerrr

Slow down...

Via Amazon Duitsland is de Pixel 9 in de aanbieding.
Combi aanbieding met een officieel Google hoesje was €568 Dat is dan de versie met 128Gb geheugen.

De versies met 256Gb geheugen zijn ook prima in de aanbieding.

Linkje:
https://amzn.eu/d/0dqLjYc

[ Voor 7% gewijzigd door pinda powerrr op 08-07-2025 18:12 ]

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
dragon2 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:18:
Voor mensen met nog een Duits prime, ik ben zelf fan van deze kabels dus heb nog 2 lange erbij besteld:

UGREEN USB C Cable 100 W 2 m Charging Cable USB-C Pack of 2 PD 3.0
https://amzn.eu/d/07XlNLQ
Dank je voor de tip !

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan er gelet worden op het plaatsen van linkjes bij een aanbieding? Ik zie er nu namelijk een aantal langskomen vandaag waar deze missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
NL-ICaRuS schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:45:
Zojuist 2x 20 pack Gillette Fusion 5 scheermessen besteld. Kortingscode PRIME10 deed het :)
Welke en hoeveel betaald?
Ik heb een 24 pack besteld voor 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-ICaRuS
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:16
Aggressor schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:50:
[...]

Ahh, die heb ik over het hoofd gezien :-(

Ik heb 2x 20 stuks besteld met de PRIME10 korting, totaal 85 euro incl verzenden.

Maar gelukkig scheelt het dan niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
manmetdehamer schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 10:24:
Apple AirPods Pro 2 nu ook voor 199 te krijgen bij Amazon.

https://amzn.eu/d/9FGIYfo

Vorige week nog 220 euro ongeveer.
Met Duitse prime zelfs nog goedkoper:192 euro nogwat.

[ Voor 12% gewijzigd door dragon2 op 08-07-2025 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
Product: Samsung Portable SSD T7 4TB Grijs
Link: https://amzn.eu/d/b1CkbDx
Pricewatch: uitvoering: Samsung Portable SSD T7 4TB Grijs
Prijs: €228,99

Product: Samsung Portable SSD T9 2TB Zwart
Link: https://amzn.eu/d/5CMr7IN
Pricewatch: uitvoering: Samsung Portable SSD T9 2TB Zwart
Prijs: €171,99

[ Voor 47% gewijzigd door Perkouw op 08-07-2025 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Yorinn schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Welke artikelen probeer je te bestellen? Op de productpagina moet er ook specifiek bij staan dat een product meedoet met de 10 euro korting.

[Afbeelding]
Wist ik niet. Bedankt.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:17
Misschien een open deur; maar je besteld wel vier van deze items? Anders kom je niet aan de benodigde €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CuBras schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:10:
[...]

Misschien een open deur; maar je besteld wel vier van deze items? Anders kom je niet aan de benodigde €50.
Ik weet niet eens meer welk item dit is. :P Het was meer als voorbeeld bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12
Net voor 52 euro een zwembroek en 2x een Sandisk 128GB USB stick besteld en de Prime10 code werkte nog, dus 42 euro betaald.
Maar ging niet vanzelf want ik had eerst andere artikel in mijn mandje die niet in aanmerking kwamen, ook moet je de code eerst invoeren en daarna nog een keer aanzetten.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
De Samsung 990 Evo Plus 2TB NVME is in de aanbieding en kan zelfs nog met Prime 10 goedkoper worden. https://www.amazon.nl/dp/..._B0DGHB9V341751974080000/?

Voor die prijs nu toch wel interessant(er dan tijdens de pricewatch/tweakers reviews).

Is toch maar voor mijn HA of Unifi camera controller gedacht.

Ter info : Zojuist heeft de “PRIME10” op/bij de aankoop van enkel deze in de winkelwagen gewerkt.

[ Voor 44% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
En op Amazon.de dezelfde 2TB SSD samsung 990 evo plus voor 114,- euro.

https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pt2_mob_b_prod_image

Hier moet alle shit staan die ik heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DoctorBazinga schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:35:
De Samsung 990 Evo Plus 2TB NVME is in de aanbieding en kan zelfs nog met Prime 10 goedkoper worden. https://www.amazon.nl/dp/..._B0DGHB9V341751974080000/?

Voor die prijs nu toch wel interessant(er dan tijdens de pricewatch/tweakers reviews).

Ter info : Zojuist heeft de “PRIME10” op/bij de aankoop van enkel deze in de winkelwagen gewerkt.
98 euro, leuk ding voor dat geld. Nu alleen nog een degelijk moederbord vinden die genoeg M2 slots heeft, kom nu best krap te zitten :D

Ik gebruik nu Keepa om prijshistory te zien, zit nu best veel tussen wat bv in de 'warehouse sale' van mei al dezelfde prijs heeft aangetikt, blijft toch jammer zulke prijsspelletjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Maar op amazon.nl maar 108 en met de Prime10 code maar 98 Euro.

En in verband met deze is dan dit ook zeer interessant voor menig tweaker/(capaciteits)upgader imho :

ICY BOX HDD/M.2 NVMe SSD docking station USB 3.2 Gen 2 (10 Gbps), harde schijf kloonstation & lezer (SATA 2,5/3,5 inch & M.2 NVMe/SATA SSD), tweeweg klonen, USB-C & USB-A, IB-2915MSCL-C31

Prime aanbieding!

https://www.amazon.nl/ICY...r=8-46&xpid=7OX682fgmDM3a

[ Voor 22% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
DoctorBazinga schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:01:
Maar op amazon.nl maar 108 en met de Prime10 code maar 98 Euro.

En in verband met deze is dan dit ook zeer interessant voor menig tweaker/(capaciteits)upgader imho :

https://www.amazon.nl/ICY...r=8-46&xpid=7OX682fgmDM3a
Aha, ik heb geen prime in NL, dus kreeg de gewone prijs van 134 euro te zien. In NL kopen dus!

Hier moet alle shit staan die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BD7a3RkaHcI5eE3qd_gPfglFWUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWXxz25Qmy3IMXMcxlsi0hDX.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.amazon.nl/dp/B08GBTM2GT

DEWALT TSTAK VI diepe gereedschapskist, was voor 26 euro al goedkoop, maar met PRIME10 twee stuks voor 42,52

I see red pixels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Ik ben eigenlijk min of meer voorzien/klaar.

Ik heb wat ik echt wilde kopen indien het een echte aanbieding betrof.
(En dat blijkt volgens de tweakers pricewatch bij mijn spullen echt het geval te zijn. )
Ik ben tervreden. Het zijn geen super/overweldigende aanbiedingen tot nu toe, maar er zijn wel pareltjes ertussen te vinden imho.
Zeker in combinatie mer de “ PRIME10” kortingscode.
Ik heb de mijne al ge-/verbruikt dus.

De komende 3 dagen worden nog een zware verleiding/beproeving 😜voor mij om niet weer aan mijn gat in mijn hand ✋ toe te geven.

Succes en veel plezier bij de koopjesjacht allemaal. 👍🏻

[Kijk je trouwens niet scheel of heb schuwkleppen op maar kijk vaker naar de tweakers pricewatch om te zien of er niet een of andere concurrent ook begint te stunten met zijn prijzen en (toch) een betere prijs biedt (ondanks dat het Amazon (Prime) niet doet. ) 😉]

[ Voor 56% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:52

ViezeVis

Sample Text

Skynett schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 16:52:
En op Amazon.de dezelfde 2TB SSD samsung 990 evo plus voor 114,- euro.

https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
Hoe koop je op de Amazon.de site als je in Nederland woont en Nederlandse Prime hebt? Daar misschien ergens een link/forumpost van hoe dat werkt zonder hier teveel offtopic te gaan?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

ViezeVis schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 17:44:
[...]

Hoe koop je op de Amazon.de site als je in Nederland woont en Nederlandse Prime hebt? Daar misschien ergens een link/forumpost van hoe dat werkt zonder hier teveel offtopic te gaan?
Als je de app gebruikt kun je gewoon wisselen van land.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMPtVtu5nZ3u3O0AQ2Pharv5Gwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/coNmTRNNcTuDS4Fy4gRyBf2x.png?f=fotoalbum_large
Klikkerdeklik op het vlaggetje. Land wisselen. Kun je gewoon in bijvoorbeeld Duitsland bestellen. Alleen Prime is niet van toepassing. En let op dat je niet per ongeluk klikt dat je toch Prime wilt bij het afrekenen. Dan rekenen ze wel de kosten voor Prime maar heb je toch geen gratis verzending vanuit Duitsland/Frankrijk etc.

Volgens mij werkt dit ook in browser op pc etc. Staat in dat geval bij bij je Account en dan Instellingen

[ Voor 4% gewijzigd door ManiacsHouse op 08-07-2025 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Een gratis duits “fysiek” (doorstuur)adres via myGermany.com aanschaffen en bij Amazon.de als standaard adres extra toevoegen.

Op dat adres een Duitse prime-abbo afsluiten.
Uiteindelijk kun je elke bestelling ook naar een andere en dus Nederlandse adres laten opsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:59

Oekol

waka waka hey hey

Aggressor schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:50:
[...]

Ik heb dit ook gedaan. Omgerekend 1,85 euro per mesje, geen geld! Voor die kale kletse weer lekker scherpe mesjes.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MXMan
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 21:42
Niet echt relevant aan Prime Day maar als jullie gemakkelijk wensen te controleren welke Amazon een product het goedkoopst aanbiedt, bestaat er zoiets als Hagglezon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UR5juPhkaOGrfMZ_-6uEYsgRwg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fQaonaJClELszOBikT3cZYZL.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:37
Sonos Move 2 van 499 voor 361 351 met het extra tientje korting.

Maar: HelloTV gaat er nog onder zitten voor 339 (als je ingaat op hun uitnodiging om korting te vragen). Het loont dus de moeite om ook even te kijken bij concurrenten die meebewegen met de Prime-aanbiedingen. Kun je dat Prime tientje nog gebruiken voor iets anders.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Peter_Utrecht
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-07 12:47
Aansluitend op de prima tip over Hagglezon https://gathering.tweaker...message/82875506#82875506 wil ik even de aandacht vestigen op iets wat lijkt op Tweaker's eigen Pricewatch, maar dan als een browser extensie/browser addon (beschikbaar voor alle browsers), die werkt op alle pagina's van alle de 12 grootste Amazons, wereldwijd.

Ik heb het over het (door mij) recent ontdekte Keepa: https://keepa.com/#!. De extensie nestelt zich naadloos op elke Amazon produkt pagina en geeft een haarfijn overzicht van de prijsontwikkeling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9nniQUu1Nt_lRSZ0gSf4rrgKsA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ez4uRN9w7IyxoRHDeEQIJgLH.jpg?f=user_large

Ik laat het graag aan jullie over om vast te stellen of het de moeite van gebruik waard is. Het is vrijwel eindeloos te configureren, en voorzover ik nu kan vaststellen, doet het wat het belooft.

Ik weet niet hoe dit vergelijkt met The Camelizer: https://camelcamelcamel.com/camelizer, maar misschien kan iemand hier meer over zeggen.

update: 'alle' Amazons gewijzigd in 'de 12 grootste' - de Keepa pagina geeft ze met vlaggetjes aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yfOqq82WSDBgJiziII-8vVAVSwo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ss06TZF7MBMKFuvJC2EmTcwB.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Peter_Utrecht op 08-07-2025 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 11:08
Peter_Utrecht schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:08:
Aansluitend op de prima tip over Hagglezon https://gathering.tweaker...message/82875506#82875506 wil ik even de aandacht vestigen op iets wat lijkt op Tweaker's eigen Pricewatch, maar dan als een browser extensie/browser addon (beschikbaar voor alle browsers), die werkt op alle pagina's van alle Amazons, wereldwijd.

Ik heb het over het (door mij) recent ontdekte Keepa: https://keepa.com/#!. De extensie nestelt zich naadloos op elke Amazon produkt pagina en geeft een haarfijn overzicht van de prijsontwikkeling:

Ik laat het graag aan jullie over om vast te stellen of het de moeite van gebruik waard is. Het is vrijwel eindeloos te configureren, en voorzover ik nu kan vaststellen, doet het wat het belooft.
Lijkt niet te werken op amazon.com.be.

edit: je moet blijkbaar naar beneden scrollen om de graph te zien. Maar werkt dus niet op de Belgische site.

[ Voor 21% gewijzigd door Horla op 08-07-2025 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Horla schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:15:
[...]

Lijkt niet te werken op amazon.com.be.
Heb keepa tijdje terug geprobeerd maar ik vond het erg buggy.
Terug eraf gegooid. Ik gebruik al jaren hagglezon dat heeft mij al gigantisch veel geld opgebracht.
En als ik iets wil of nodig heb, dan koop ik dat. Boeit mij dan verder weinig dat dit product 2 jaar geleden goedkoper was.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 11:08
daffie82 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:18:
[...]

Heb keepa tijdje terug geprobeerd maar ik vond het erg buggy.
Terug eraf gegooid. Ik gebruik al jaren hagglezon dat heeft mij al gigantisch veel geld opgebracht.
En als ik iets wil of nodig heb, dan koop ik dat. Boeit mij dan verder weinig dat dit product 2 jaar geleden goedkoper was.
Maar hagglezon heeft geen prijshistoriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Horla schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 19:20:
[...]

Maar hagglezon heeft geen prijshistoriek.
Dat weet ik. Dat zeg ik toch ook dat ik dat niet het belangrijkste vind.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De discussie over prijshistorie op Amazon loopt hier een beetje lang door en gaat inmiddels niet meer over een aanbieding. Wil iemand hier verder over discussiëren, mag dit in een nieuw topic in het Shopping Forum. Dan kunnen we hier weer aanbiedingen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:04

Sorry voor de stomme vraag, maar werkt deze goed met een ps5?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:49
Voor iedereen met kleine kinderen.
Ik zie veel Huggies prime deals.
Ook is de eerder genoemde PRIME10 code toepasbaar op veel pampers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54
smok84 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:10:
[...]

Zo zonder heatsink, nee, die zul je er nog bij moeten bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dResign
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:24
NVIDIA SHIELD TV Pro

€184 op de Duitse Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorBazinga
smok84 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:10:
[...]

Dat zou ik niet weten. 🤷🏻

Maar je kunt het alsnog binnen 8 alsniet 30 dagen terugsturen en je gekd terug krijgen of misschien zelfs met winst of dezelfde prijs tweedehands verkopen eind van de maand 😉😎

[ Voor 30% gewijzigd door DoctorBazinga op 08-07-2025 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorBazinga
Wie trouwens nu nog met ouderwetse oortjes rondloopt is niet meer te redden of up to date ;

https://www.amazon.nl/s?k..._sb_ss_mvt-t11-ranker_1_4

Met sommige (duurdere) modellen kun je zelfs zwemmen en (spotify) muziek op opslaan (Shokz Swim (Pro) bijvoorbeeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

hier is hetzelfde maar van WD en bijna even goedkoop:
WD_BLACK SN7100 NVMe SSD 2 TB

https://www.amazon.nl/WD_...soles/dp/B0DN6ZQ3PD/?th=1

Amazon Prime prijs: €117,79
Pricewatch: uitvoering: WD_Black SN7100 2TB

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 09-07-2025 01:30 . Reden: Prijs + PW link bijgevoegd ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52
uitvoering: WiiM Mini voor €79,20

Ook veel andere WiiM-artikelen leuk geprijsd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 22:57
*knip* Melden wat je hebt gekocht is geen nuttige toevoeging

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 09-07-2025 11:51 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mocht iemand er iets mee kunnen, hierbij;
Ihr Aktionscode: 6H4Z-WGTHRW-7ET2BP

Herzlichen Glückwunsch! Ihre letzte Bestellung eines berechtigten Amazon Fire TV Sticks berechtigt Sie zu 20 % Rabatt auf ein berechtigtes Xbox-Controller- und 1-Monats-Game-Pass-Ultimate-Paket. So lösen Sie Ihren Code ein, um dieses Paket mit 20 % Rabatt zu kaufen:

1) Gehen Sie zu einer der folgenden Produktseiten:

Xbox Carbon Black Controller + 1 Monat Game Pass Ultimate
Xbox Robot White Controller + 1 Monat Game Pass Ultimate

2) Klicken Sie auf „Bestellung aufgeben".

3) Auf der Seite „Prüfen und Kaufen" sehen Sie das Feld „Gutschein- und Aktionscodes". Geben Sie dort Ihren Code ein und klicken Sie auf „Einlösen".

4) Schließen Sie Ihren Einkauf bis spätestens 30. Juni 2026 ab.

5) Der Rabatt wird Ihnen auf der rechten Seite im Bestellüberblick als Aktionsgutschein angezeigt und von der Gesamtsumme abgezogen.
Ik bestel overigens altijd via Amazon.de, geen idee of de code ook in NL werkt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Adobe Creative Cloud all Apps €139,99 op Duitsland
https://amzn.eu/d/1h8dllC

Stuk prijziger dan vorig jaar tijdens Black Friday. Toen €99. Twijfel of ik wacht op de volgende BF

[ Voor 5% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-07-2025 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapSNL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:16
ManiacsHouse schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:58:
Adobe Creative Cloud all Apps €139,99 op Duitsland
https://amzn.eu/d/1h8dllC

Stuk prijziger dan vorig jaar tijdens Black Friday. Toen €99. Twijfel of ik wacht de volgende BF
gaat wel om de student & teachers versie, en ze mogen vragen om een bewijs van inschrijving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:50
DoctorBazinga schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:28:
Wie trouwens nu nog met ouderwetse oortjes rondloopt is niet meer te redden of up to date ;

https://www.amazon.nl/s?k..._sb_ss_mvt-t11-ranker_1_4

Met sommige (duurdere) modellen kun je zelfs zwemmen en (spotify) muziek op opslaan (Shokz Swim (Pro) bijvoorbeeld).
Veel Shokz zijn nu ook bij Bol, Mantel e.d. voor die 'actieprijs'. Wellicht krijg je hem met een promocode nog iets goedkoper

[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 09-07-2025 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43
nomar109 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:45:
Sonos Move 2 van 499 voor 361 351 met het extra tientje korting.

Maar: HelloTV gaat er nog onder zitten voor 339 (als je ingaat op hun uitnodiging om korting te vragen). Het loont dus de moeite om ook even te kijken bij concurrenten die meebewegen met de Prime-aanbiedingen. Kun je dat Prime tientje nog gebruiken voor iets anders.
Goede tip, inderdaad via de productpagina korting vragen en je krijgt een link in je mailbox voor € 339. Helaas heeft HelloTV de groene versie niet, maar dat mag de pret niet drukken :)

Dankjewel!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Sandro! schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:14:
[...]

Goede tip, inderdaad via de productpagina korting vragen en je krijgt een link in je mailbox voor € 339. Helaas heeft HelloTV de groene versie niet, maar dat mag de pret niet drukken :)

Dankjewel!
Let wel dat HelloTV op deze manier onder wet koop op afstand probeert uit te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verdere discussie over andere webwinkels en hun handelswijzen mag elders worden gevoerd. Dan kunnen we hier weer Amazon Prime Deals delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Amazon.com.be - Eufy X8 Pro SES (robotstofzuiger) voor 299€.
Bij Coolblue momenteel 349€. Adviesprijs (volgens Coolblue) 599€.

Link: https://www.amazon.com.be...rnavigatie/dp/B0C4N73Y21/

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Gokje gewaagd met een Hot Tools stijltang voor de vrouw :D In US besteld voor 50 dollar... In de EU durven ze er minimaal 175 euro voor te vragen. Ander stekkertje eraan en de Fahrenheit stel je toch maar 1x in :henk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OcIAmWuoJJMNY8YwcNaoYuhTlzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4ADLa11m8Gos3M1I9q5v3YAI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door JB op 09-07-2025 12:28 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 20:45
JB schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:27:
Gokje gewaagd met een Hot Tools stijltang voor de vrouw :D In US besteld voor 50 dollar... In de EU durven ze er minimaal 175 euro voor te vragen. Ander stekkertje eraan en de Fahrenheit stel je toch maar 1x in :henk

[Afbeelding]
Opletten. In amerika voorzien ze 110/120V in plaats van 240V. Dus je kan niet noodzakelijk daar gewoon een andere stekker op steken.

Dat eerst zeker nakijken. Al ga je nog invoerkosten betalen, al zal dat wel geen 125€ zijn. Maar kan toch wegens forfaitair karakter 20 - 30€ zijn (al heb ik het exacte bedrag niet gecheckt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
RenegadexRIPxx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:36:
[...]

Opletten. In amerika voorzien ze 110/120V in plaats van 240V. Dus je kan niet noodzakelijk daar gewoon een andere stekker op steken.

Dat eerst zeker nakijken. Al ga je nog invoerkosten betalen, al zal dat wel geen 125€ zijn. Maar kan toch wegens forfaitair karakter 20 - 30€ zijn (al heb ik het exacte bedrag niet gecheckt).
Toch geen invoerkosten? Amazon verrekent alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:39:
[...]

Tot een totaalbedrag van €150 max wordt idd alles al meegerekend bij het afrekenen (maar dan heeft hij ook niet slechts $50 betaald; bij het afrekenen in euro kom ik op een totaal bedrag van €65 uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

meesje schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:39:
[...]

Jup en die dingen hebben gewoon dual voltage specs.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
apis29 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:44:
[...]

Tot een totaalbedrag van €150 max wordt idd alles al meegerekend bij het afrekenen (maar dan heeft hij ook niet slechts $50 betaald; bij het afrekenen in euro kom ik op een totaal bedrag van €65 uit)
Natuurlijk nemen we die extra kosten niet mee in de vergelijking. Onze hersenen willen graag maximaal voordeel zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 20:45
JB schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:44:
[...]

Jup en die dingen hebben gewoon dual voltage specs.
Ok, gewoon belangrijk dat je het gecheckt hebt.

Niet de eerste die een 110V versie in een stopcontact voor 230V heeft gestoken. En niet happy was van het resultaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Sorry dat ik de verzendkosten niet erbij vermeld heb :') Ben zelfs voor fast shipping gegaan, whopping 70,65 euro! En dan moet je het stekkertje niet vergeten hé, hopelijk vind ik nog een goede deal... Maar heej alsnog 100 euro bespaard :>
RenegadexRIPxx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:48:
[...]

Ok, gewoon belangrijk dat je het gecheckt hebt.

Niet de eerste die een 110V versie in een stopcontact voor 230V heeft gestoken. En niet happy was van het resultaat ;).
Zeker eens. Daar moet je even bij stil staan.

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief link naar Amazon, het liefst ook met Pricewatch vergelijking
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.

Dit topic is NIET voor:
* Zoekvragen, requests en offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* Nutteloze posts met wat je gekocht hebt of wilt kopen. Discussie is toegestaan, als het maar ontopic blijft en over de aanbiedingen gaat. (Inhoudelijke) discussies over de producten is dus niet de bedoeling.
* Discussies over verzending van producten en de (geo)restricties hierop.
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder)
* Shopervaringen (Hiervoor hebben we Shopreview.tweakers.net)