Beste mede Tweakers.
Voor mijn nieuwe huis wil ik voor de huiskamer, de Unifi PowerAmp gebruiken om mee te spelen en te kunnen testen, ik heb alleen niet zo veel verstand van geluid en speakers etc.
Nu is mijn vraag wat zijn knappe betaalbare speakers en een subwoofer die ik voor kan gebruiken?
Ik weet alleen nog niet of ik de speakers aan de muur ga hangen, of dat ik ze naast de tv neer zet, daar is nog alle vrijheid in.
Specs:
https://techspecs.ui.com/...category=all-integrations
Per Channel Power (Continuous power)
130 W, 8 Ω, 1 kHz, < 0.05% THD+N, EIA (CEA-490-A)
260 W, 4 Ω, 1 kHz, < 0.09% THD+N, EIA (CEA-490-A)
Audio Output:
(1) RCA analog subwoofer output
(2) Speaker terminal outputs with (2) banana plugs
Note:
Ik weet dat goedkopere en waarschijnlijke beteren alternatieve zijn.
Alleen wordt straks ook mijn netwerk net als nu volledige Unifi, en wil te integratie testen met de closed ecosyteem van Unifi.
Voor kleine beetje referentie hoe ik geluid ervaar, ik gebruik op de dag vandaag nu nog een Logitech Z-5500 voor films en tv en music etc.
Dus het hoeft niet het helderste van helderste te zijn, dat zou ik persoonlijk toch niet zo merken.
Voor mijn nieuwe huis wil ik voor de huiskamer, de Unifi PowerAmp gebruiken om mee te spelen en te kunnen testen, ik heb alleen niet zo veel verstand van geluid en speakers etc.
Nu is mijn vraag wat zijn knappe betaalbare speakers en een subwoofer die ik voor kan gebruiken?
Ik weet alleen nog niet of ik de speakers aan de muur ga hangen, of dat ik ze naast de tv neer zet, daar is nog alle vrijheid in.
Specs:
https://techspecs.ui.com/...category=all-integrations
Per Channel Power (Continuous power)
130 W, 8 Ω, 1 kHz, < 0.05% THD+N, EIA (CEA-490-A)
260 W, 4 Ω, 1 kHz, < 0.09% THD+N, EIA (CEA-490-A)
Audio Output:
(1) RCA analog subwoofer output
(2) Speaker terminal outputs with (2) banana plugs
Note:
Ik weet dat goedkopere en waarschijnlijke beteren alternatieve zijn.
Alleen wordt straks ook mijn netwerk net als nu volledige Unifi, en wil te integratie testen met de closed ecosyteem van Unifi.
Voor kleine beetje referentie hoe ik geluid ervaar, ik gebruik op de dag vandaag nu nog een Logitech Z-5500 voor films en tv en music etc.
Dus het hoeft niet het helderste van helderste te zijn, dat zou ik persoonlijk toch niet zo merken.