AEG NTP tijdsynchronisatie?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 07:58
Ik heb een oven en magnetron van AEG, de 9000 reeks, met ingebouwde wifi mogelijkheid, dus om op afstand te kunnen bedienen.

Leuk, soms handig, maar wat ik wel mis, is dat deze toestellen, die met wifi bediend kunnen worden, niet de simpele mogelijkheid hebben, om de klok te synchroniseren met het internet.

Of mis ik ergens een instelling?

Ik heb al geprobeerd om via een DHCP instelling (optie 42) te forceren. Ik zie dan ook op de firewall dat de 2 toestellen regelmatig verbinding maken met deze ntp server, maar de klokken op de 2 toestellen lopen toch niet synchroon.

Iemand ervaring mee?

EX30 Ultra Twin Performance

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:28
Houseofdreams schreef op zondag 6 juli 2025 @ 23:50:
Ik heb een oven en magnetron van AEG, de 9000 reeks, met ingebouwde wifi mogelijkheid, dus om op afstand te kunnen bedienen.

Leuk, soms handig, maar wat ik wel mis, is dat deze toestellen, die met wifi bediend kunnen worden, niet de simpele mogelijkheid hebben, om de klok te synchroniseren met het internet.

Of mis ik ergens een instelling?

Ik heb al geprobeerd om via een DHCP instelling (optie 42) te forceren. Ik zie dan ook op de firewall dat de 2 toestellen regelmatig verbinding maken met deze ntp server, maar de klokken op de 2 toestellen lopen toch niet synchroon.

Iemand ervaring mee?
Het is maar de vraag of de oven over die functionaliteit beschikt waarschijnlijk niet

mogelijk kan de app de tijd wel aanpassen maar dan zal die functionaliteit in de app moeten worden ingebakken

https://play.google.com/s....oneapp.android.aeg&pli=1

gebruik je wel de nieuwe app?

Beste stuur je even een mailtje naar:
appteam@electrolux.com

en leg je de vraag voor