Dashboard laat los

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyway
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 12-09 17:05
Goedeavond,

Iemand enig idee hoe dit weer mooi te krijgen? Heb al gekeken op internet voor dit onderdeel of te vervangen met een vakje erin maar nergens te vinden hopelijk iemand die weet hoe je dit evt weer mooi kan krijgen👍🏼

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVtbfh_mVoKi_y_Ty67NAORt3mM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWzyhsX9vnZNm6sm6p8lGjdE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
Wat gebeurt hier? Laat een plastic folie of verflaag los? Over welk merk + type + bouwjaar auto hebben we het hier?

Een opbergvakje gaat het niet worden, aangezien er een airbag achter dat paneel zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Das het vinyl dat loslaat. Ik gok dat daar ooit iets van een telefoonhouder heeft gezeten. Is te repareren, reken op ca 300 euro. Dat was iig het bedrag dat ik anderhalf jaar terug van https://www.drvinyl.nl/ terug kreeg voor een vergelijkbare situatie in onze Ibiza.
Uiteindelijk niet laten uitvoeren overigens, mijn vriendin vond het wel best zo :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gbspeel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
Tijdens het aflopen van m'n lijstje topics kwam ik er via je andere posts achter om wat voor voertuig het gaat. Een Ford Transit Custom uit 2020. Je eigen inzet om problemen op te lossen is echt nihil, dus gaat het probleem vaak weer terug over de schutting of het afvoerputje in.

De speurneus in me kon het echter niet laten en binnen 10 minuten vond ik een webshop in België die het paneel aanbiedt, als set met stuurpaneel en gordels. Het is dus te vinden.

Andere optie is om contact op te nemen met autosloperijen in de omgeving en vragen of ze zo'n paneel hebben liggen dan wel zo'n busje hebben staan.

Succes!