Wie kan mij adviseren in de volgende keuze. Ik zoek een 48-50 inch televisie voor een kleine leefruimte van 24 m2 met achter en links van de tv-ophangplaats een groot frans balkon met veel lichtinval. Na veel speurwerk rond blooming, kijkhoek, helderheid, reflectie, verversingssnelheid, etc. kom ik uit op de Samsung Neo Qled 50QN92C uit 2023 en de onlangs uitgebrachte LG 50QNED87AD, die beide nu dezelfde prijs hebben, namelijk rond de 800 euro. Het geluid is wat minder belangrijk want ik wil een Bose TV Speaker erbij kopen om het geluid voor zowel spraak als Spotify nog gebalanceerd te laten klinken in hoge tonen en bass. Overweging was een oudere fors in prijs gedaalde Samsung te kiezen vanwege de antireflectie en over all goede specs mbt kijkhoek etc. Alleen achterban zegt dat ik beter voor de nieuwe LG 50QNED87AD kan gaan vanwege de nieuwere technieken en processoren. Wie kan een goed advies geven? Dank voor de moeite alvast!
Vraag
Alle reacties
Ik zou eerder naar de TCL 50C71K kijken, biedt meer bang for the buck en voldoet aan jouw eisen. Verder is de Bose TV speaker waardeloos, de JBL Bar 300 is in het budget segment een veel beter keuze.
of deze 100hz uitvoering: LG QNED87 (2024) 50" Zwart
Rob